نوشته شده توسط : shiva soleymani

"شنبه 30 آذر 1398 هجری شمسی برابر اسـت با شب یلدا سال ۹۸ و باید بدانید کـه از لحظه غروب آفتاب روز شنبه۳۰ آذر شروع می شود و تا طلوع آفتاب اولین روز زمستان یعنی یکشنبه ۱ دی 99 ادامه خواهد داشت. تاریخ شب یلدا 98 کی هست ؟ تاریخ شب یلدا امسال ۳۰ آذر 99 اسـت کـه تا اولین ساعات بامداد روز ۱ دی 99 جشن گرفته خرید کادو شب یلدا می شود. طولانی ترین شب سال از قدیم در بین ایرانیان بـه شبنشینی مشهور شده اسـت ودر آخرین شب فصل پاییز مراسم شب یلدا برگزار خرید کادو شب یلدا می شود. «حِنا راستکی» که مراسم حنابندان اصلی است. ترکیب انار با لیموناد هم فوقالعاده است. خرید _fcksavedurl=>خرید کادو شب یلدا به گزارش خبرگزاری «ایسنا»، وی افزود: پس از شب یلدا هم مجددا منع ترددها در شهرهای نارنجی از ساعت 21 تا 4 صبح ادامه خرید کادو شب یلدا می یابد. همچنین منع تردد بین استانی و استانی مطابق قانون مربوط به شهرهای در وضعیت نارنجی وجود دارد و تخلف از آن مشمول جریمه خواهد شد. در بین هدایایی که برای خانواده عروس فرستاده میشود، معمولا یک ماهی بزرگ هم هست که آن را تا حد ممکن تزیین خرید کادو شب یلدا میکنند. خرید کادو شب یلدا اگر همسرتان اهل ورزش و دویدن است بهتر است برای او یک کفش خوب و باکیفیت خریداری کنید تا در آن احساس بهتری داشته باشد." شب یلدا 99 روزیست کـه چله بزرگ زمستان آغاز می گردد و تا دهم بهمن ایرانیان سردترین روزهای سال را تجربه خواهند خرید کادو شب یلدا کرد. در روزهای آخر فصل پاییز مردم ایران سور و سات جشن شب یلدا را آماده می کنند و کوچکترها بـه خانه بزرگ ترها میروند و امیدواریم شب یلدا سال 99 بـه شـما و خانواده تان خوش بگذرد. و اما پس از آشنایی با نمادها این سوال پیش میآید که شهرهای مختلف ایران، شب چله را چطور جشن میگیرند و آیا این نمادها در همه جا، همین معنای یکسان را دارند؟ اما شاید این سوال پیش بیاید که چرا فقط اشعار شاعرانی همچون حافظ و در سطحی محدودتر و اشعار حماسی فردوسی توانسته در شب یلدای ایرانیها رخنه کند. اما باستانشناسان معتقدند، می شود آیین مربوط بـه شب یلدا را تا هفت هزار سال قبل، ردیابی کرد. کادو برای شب یلدا این مسئله را به خوبی یادآوری می کند که حتی یک دقیقه برای بیشتر با هم بودن ارزشمندترین چیز دنیاست! خرید کادو شب یلدا شدت سرما در چله کوچک کمتر است و آسیب کمتری هم میرساند. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا لطفا از سایت ما دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

همزمان با ایرانیان که به حافظ خوانی و خوردن هندوانه مشغولند، مراسمی خاص خرید کادو شب یلدا برگزار میکنند. اما با پررنگ شدن تجملات در این سالها، این مراسم به یک مراسم پرهزینه تبدیل شده که معمولا پیش از شروع زندگی مشترک، خرج زیادی روی دست خرید کادو شب یلدا = خرید کادو شب یلدا داماد میگذارد. یک شب عزیز و دوست داشتنی که حداقل برای من همیشه بزرگ است. خرید کادو شب یلدا روحانيان تهران قديم در شب يلدا مسووليت سنگيني را بر عهده داشتند. يكي از سرگرمي هاي مردم تهران در دوران قديم حضور در قهوه خانه ها و گوش سپردن به اوراد نقالان و تماشاي تردستي وشعبده بازي بوده. اما اين حكايات در شب يلدا دامنه گسترده تري پيدا مي كرد و مثلا قهوه خانه هاي پر از مشتري تا صبح باز بوده و قل قل قليان و سماور اين شب نشيني را با شكوه تر خرید کادو شب یلدا مي كرده. در شب يلدا اكثر مردم تهران قديم ترجيح مي داده اند كه شام را در يكي از همين قهوه خانه ها صرف كنند و بعد براي همديگر قصه بگويند و يا همگي به مراسم شاهنامه خواني يك نقال گوش خرید کادو شب یلدا بدهند. يكي از اعتقادات مردم قديم تهران كه در شب يلدا نمود بيشتري پيدا مي كرد اعتقاد به «بخت گشايي» بوده. آنگونه كه مي گويند كاروبار شغل «پنبه زني» و افراد پنبه زن در چند روز مانده به اين شب كاملا رونق پيدا مي كرده. حافظ خوانی و گرفتن فال حافظ از سنت های قدیمی شب یلداست که برای ما ایرانیان به یادگار مانده است. مردم دیوان اشعار لسانu200aالغیب را با نیت بهروزی و شادکامی میu200aگشایند و فال دل خویش را از او طلب می کنند. کرمانيها معتقدند که در اين شب گنج قارون بوسيلة شتر در حرکت است و ممکن است احياناً ساربان آن قافله با برخورد به يکی از افراد خانواده مقداری از آن گنج را به او بدهند. در آن زمان روي بام اكثر خانه ها چارطاقي مخصوص شب خوان ها وجود داشته كه مخصوص مراسم هاي گوناگون بوده است. آنان با فرارسيدن سپيده صبح و شنيدن صداي اذان به پشت بام ها مي رفتند وبا دعوت مردم به تقوي تا طلوع آفتاب به خواندن اشعار مذهبي و ادعيه مي پرداختند و دعا مي كردند. البته اگر بخواهید با آداب و رسوم شب یلدا مشهد بیشتر آشنا شوید، خراسانیها به این شب ” شب چله خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا ” میگویند. شب یلدا یا شب چله آخرین روز آذرماه، شب اول زمستان و درازترین شب سال است. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید کادو شب یلدا وب سایت خود باشید.



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

بنابر باور ایرانیان، خورشید در واپسین شب پائیز، یعنی آخرین شب ماه آذر، باز زاده میu200aشود و در نخستین روز دی ماه از فصل زمستان، خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا طلوع میu200aکند. یلدا به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) گفته می شود. تلویزیون ها را خاموش و گوشی های تلفن خود را در این شب ها کنار گذاشته، اندکی به چهره عزیزان خود نگاه کنیم و آنها را بشنویم. مردم شهر مأمونیه در شب چله گوسفندی را ذبح کرده و شام کله پاچه خرید کادو شب یلدا را میخورند. در شب یلدا، بزرگترها با کودکان همبازی میشدند، «پر یا پوچ» دزد بازی و مشاعره ازجمله بازیهایی است که در شب چله در مناطق مختلف استان مرکزی با مشارکت همه اعضای خانواده



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

برای تزیینات هدایای شب یلدا عروس می توانید از گل، سبد و ظروف زیبا استفاده کنید. البته این روزها با تغییر در شکل ظاهری کیکها و اجراهای ایدههای خلاقانه بر آنها، اغلب افراد به جای خرید شیرینی، انواع کیک یلدایی از کیک خیس تا خامهای و فوندانت را به سبد هدایای خود خرید کادو شب یلدا اضافه میکنند. مهمترین کار بعد از خرید هدایا، تزیین آنها به روشی ساده، زیبا و متناسب با رنگهای پاییزی و یلدایی است. ما در کیک ویترین با توجه به این دغدغه، جدیدترین طرحهای را با بهترین کیفیت به مراسم شما خواهیم رساند. قصهگویی، فال حافظ، دورهمنشینی و خوردن «شب چره» یا خوراکیهای یلدا، حضور در پای کرسی و سفره نمادین یلدا، صحبت از فلسفه یلدا و اجرای برنامههای شاد و مفرح، بخشهایی از این مراسم پرطرفدار کرمان است. به نظر شما جمع شدن دور اعضای یک خانواده جذاب تر است یا سردرگمی در فضای مجازی؟ پیشنهاد می دهیم از سایت فروشگاه اینترنتی ویستور بازدید کنید و با خرید یک هدیه شب یلدا، دلخوری ها را رفع کرده و شبی به یادماندنی برای خود رقم بزنید. خرید دوباره ابزار آلات موسیقی زیاد منطقی بهنظر نمیآید بجای این کار میتوانید او را در کلاسهای آموزشی ثبتنام کنید یا یک ویدیو یا کتاب آموزشی برایش بخرید. مگر آنکه مطمئن باشیم طرف مقابل واقعا به این کتاب نیاز دارد. به همین منظور قصد داریم در این متن به دسته بندی کادو شب یلدا بپردازیم که انتخابی بی نظیر داشته خرید کادو شب یلدا باشید. هندوانه هم که در این شب گل سرسبد است. زیبایی و طعم خوش و به یادماندنی دو ویژگی اصلی کیکهای مراسمهای مهم است. تزیین انار شب یلدا میتواند باعث شوند مهمان ها از مهمانی لذت بیشتری کسب کنند و به سلیقه و ذوق سازنده افرین بگویند. خرید کادو شب یلدا آب انار حاوی آنتی اکسیدانهای بسیار قوی است و آنتی اکسیدانهای موجود در آب انار میتوانند به حذف رادیکالهای آزاد، محافظت سلولها از آسیب دیدن و همچنین کاهش التهاب کمک کنند. و چون فردای این شب، روشنایی بر ظلمت غالب و روز طولانی می شود، ایرانیان تولد دوباره خورشید را که مظهر روشنایی است جشن خرید کادو شب یلدا می گیرند. هنوز هم عده اي از خانواده ها هدایای عروس را بر روی طبقهاي کوچکتر یا سبدهای چوبی چیده و بـه منزل عروس میبرند. خرید کادو شب یلدا اما لازم نیست برای آراستن هدایای خود حتما از تزیینات گران قیمت استفاده کنید. در مورد درست کردن ژله رنگ قرمز می توانید از ژله های آلبالو، انار و هندوانه استفاده خرید کادو شب یلدا کنید. خرید کادو شب یلدا پیشینیان انار را میوه باروری و خرید کادو شب یلدا برکت میدانستند. آیا شما هم جز افرادی بودید که سال های گذشته تمام شب چله را در موبایل های خود به سر می برید و عزیزانتان را دلخور و دل آزرده می کنید؟ اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید کادو شب یلدا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

میوههای باغی و جنگلی از قبیل هندوانه، انار، لیمو و پرتقال، ولیک و کندس و شیرینیهایی مانند مَت و کَسمَک در جشن یلدا برای میهمانان تدارک خرید کادو شب یلدا دیده خرید کادو شب یلدا میشوند. ="" >خرید کادو شب یلدا در این منطقه بیشتر از شیرینیهای محلی و غذاهایی نظیر آبگوشت و دلمه برای پذیرایی از میهمانان استفاده می شود. مدت زمان اعتبار این بسته از ساعت 18:00 روز 30 آذر تا ساعت 18:00 روز 1 دی است. مردم گرگان، ترکمن، گیلانیها و مازندرانیها نیز زیباترین رسوم شب یلدای ایرانی را به نمایش می گذارند، آنها در مراسم شب یلدا با خواندن شاهنامه، اشعار سعدی و حافظ با دقت هرچه تمام تر این زمان را گرامی می خرید کادو شب یلدا دارند. در کردستان نیز "شو چله" با شکوه هرچه بیشتر برگزار می شود. شب یلدا یا شب چله خبر از یک دوران طولانی زمین می خرید کادو شب یلدا دهد. بد نیست بدانید که شب یلدا در خراسان بیشتر با نام "شب چراغ" معروف است. اولین چیزی که در مراسم شب یلدای گیلانیها جلب توجه میکند، وجود آب ازگیل یا آب کونوس، برشته برنج و خوج که نوعی گلابی محلی است، در سفرهی شب چلهشان است.

چرا در شب یلدا از آجیل استفاده میشود؟

هدیه دادن در شب چله در شهرهای مختلف اصفهان پسندیده و رایج است. از خوردنی های مرسوم شب یلدا در لرستان "گندم شیره" است. در شهرهای شمالی بهخصوص خطه مازندران شب یلدا با رقص محلی نیز همراه خرید کادو شب یلدا است. گندم در شیره خیسانده می شود و زردچوبه و نمک را با آن مخلوط میکنند سپس آن را روی ساج برشته میکنند و با بادام، گردو، کشمش، سیاه دانه و کنجد مخلوط مینمایند. بانوان ایرانی تلاش میکنند با هنر خود این جشن را بشکوهتر برگزار کنند. تخمۀ آفتاب گردان را به لحاظ شباهت وگرایش این گل به آفتاب وخوش یُمن بودن آن در سفرۀ شب چله می گذارند. به علت کمیاب بودن هندوانه و انار در بخش های خراسان از سایر محصولات کشاورزی استفاده می شود. چرا در شب یلدا از آجیل استفاده میشود؟ استفاده از انار، هندوانه، آجیل، شیرینی در کنار شاهنامه خوانی و فال حافظ از جمله مهمترین آداب و رسوم شب چله در ایران هستند. در استان اصفهان، شب چله بسیار مفصل برگزار می =>خرید کادو شب یلدا شود. خرید کادو شب یلدا در شب یلدا خویشاوندان نزدیک در خانه بزرگ خانواده گرد هم می آیند و در سرمای آغازین زمستان دور کرسی می نشینند و تا نیمه شب میوه و آجیل و غذا می خورند و به فال حافظ گوش می سپارند. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

انار، سیب و هندوانه در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ارزش و اعتبار قدسیانه دارد. خرید کادو شب یلدا پیشنهاد ما مشابه شکل، استفاده از وردنه است. اگر کودک شما به موسیقی علاقه دارد، میتوانید از وسایل بازی مثل گیتار اسباببازی استفاده کنید، رفته رفته این ابزار بازی میتواند به ابزار واقعی خرید کادو شب یلدا تبدیل شود. در فصل پاییز، ازگیل خام را در خمره میریزند، خمره را پر از آب میکنند و کمی نمک هم به آن میافزایند و در خم را میبندند و در گوشهای خنک و خارج از اتاق میگذارند. اما اگر به دانههای انار زیادی پوسته چسبیده باشد هم، طعم آب انار کمی خرید کادو شب یلدا تلخ میشود. توجه داشته باشید که از هر وسیلهای که برای فشردن دانهها استفاده میکنید باید کمی ظرافت و لطافت به خرج دهید. در مرحله بعد باید دانهها را خرد کنید و فشار دهید. همه این کارها را در یک کاسه بزرگ انجام دهید. البته بچه ها را هم از این فهرست بیرون نگذارید. بوده است. از وجود قاچ و ترک روی این انارها نترسید. همچنین خیلی از افراد به فال حافظ گرفتن در این شب اعتقاد دارند و آن را خوش یمن میدانند. بحث دفع آب در نتیجه زیاد خوردن هندوانه در طول شب نیز بسیار پیش می آید. خرید کادو شب یلدا سنتهای ایرانی چنانکه تاریخ ثابت کردهاست از مهمترین عوامل در حفظ وحدت و تمامیت ارضی این مرز پرگهر در طول تاریخی بسیار پرفرازونشیب خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا بوده است. از وجود قاچ و ترک روی این انارها نترسید. و شاید هم وجود تعداد محدودی انار داخل ژله را دوست داشته باشید. لازم نیست برای جدا شدن همه پوستهها از دانههای انار بیش از حد سختگیر باشید. همه محتوی کاسه را به یک کیسه پلاستیکی قابل انعطاف خرید کادو شب یلدا انتقال دهید. کاسهای که جوابگوی همه انارهایی که میخواهید دانه کنید باشد. توجه کنید که در تصویر از کیسه پلاستیکی مخصوصی استفاده شده است. خرید کادو شب یلدا اگر قصد دارید بلافاصله پس از آب گرفتن انار، آن را میل کنید میتوانید کیسه و محتویات آن را 20 تا 30 دقیقه در فریزر قرار دهید. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید کادو شب یلدا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

خانواده عروس هم خود را آماده بازدید از خانواده داماد خرید کادو شب یلدا میکنند. هدیه شب یلدا عروس چه چیزی است؟ خانواده عروس نیز در ظروف هدایا یک جفت جوراب یا دستکش پشمی بهعنوان پاسخ به حرمت خانواده داماد میگذارند. در واقع شاید برگزاری این مراسم ویژه به قدر یک سال تمام انرژی و شادابی به افراد حاضر در جمع خرید کادو شب یلدا هدیه کند. خرید کادو شب یلدا بدون شک لذت خواهید برد اگر بدانید که در استان سبز و باطراوت گلستان در شب یلدا افراد خانواده دور کرسی مینشینند و با شیوۀ نقلاندازی به روایت حکایتهای خرید کادو شب یلدا شیرین میپردازند. پ.ن: اگر مشتاق هستید یلدای جذاب امسال را در استان تماشایی کرمانشاه سپری کنید فقط و فقط کافی است برنامههای خودتان را طوری تنظیم کنید که در شب یلدا با اجاره سوئیت در کرمانشاه اقامت داشته باشید. پ.ن: تهیۀ این خوراکی کار دشواری به نظر میرسد. اما هنوز هستند خانوادههایی که این رسم زیبا را به خرید کادو شب یلدا جا بیاورند. در اینجا هم یلدا را دو شب جشن میگیرند، چله بزرگ و چله کوچک و معمولاً تا آخر چله کوچک خانه تکانی نمیکنند. در مورد مراسم ویژهای که در شب یلدا در استان کرمانشاه برگزار میشود علاوه بر دورهمی خانوادگی میتوان به دو رسم دیگر نیز خرید کادو شب یلدا اشاره کرد. اما رسم دیگر که بسیار مورد توجه و احترام اهالی این استان واقع میشود رسم شیرین و دلبرانۀ قصهخوانی است. از آنجا که رومیان از گاهشماری یولیانی در محاسبات خود استفاده میکردند روز انقلاب زمستانی به جای ۲۱ یا ۲۲ دسامبر حدوداً در ۲۵ دسامبر خرید کادو شب یلدا واقع میشد. یکماه دیگش روز زن هست. خرید کادو شب یلدا در این چهل روز سرما استخوانسوز میشود و پس از آن «چلهی کوچک» فرامیرسد که تا اسفندماه ادامه دارد و در آن سرما رو به کاستی میرود و نویدبخش فرارسیدن بهار است و از میان رفتن سرما و شکفتن شکوفهها. اول اینکه اهالی استان کرمانشاه به فال شب یلدا اعتقاد ویژهای دارند و این فال را درست به مثال روشنایی هدایتبخشی برای ماههای آیندۀ خود تا سال دیگر برمیشمارند. برای مثال برخی از این خوراکیهای ویژه عبارتند از آجیل مشکلگشا، یا شیرینی کاک که مخصوص استان کرمانشاه است و با نام شیرینی کرمانشاهی در سراسر ایران زمین شناخته میشود. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

اما درنظر داشته باشید که باتوجه به علایق شخص مقابل خرید کادو شب یلدا خرید کنید. انار: انار و دانه های درخشانش نیز از عناصر جدایی ناپذیر یلدا محسوب می شوند که باتوجه به خواص انار و ویتامین c موجود در آن باعث افزایش انرژی و شادابی آدمی نیز می شود. گاها انتخاب هدیه مناسب تبدیل به مشکل می شود و نیاز به راهنمایی و مشورت پیدا خرید کادو شب یلدا در تویسرکان و ملایر، گردو و کشمش و مویز نیز خورده میشود که از معمولترین خوراکیهای موجود در این شهرستانهاست.

سفرهٔ مردم شیراز مثل سفره نوروز رنگین است.

بدین ترتیب تفأل به دیوان حافظ به مثابه نمونه ای از عوامل فرهنگی، اجتماعی موثر در تنظیم و تعامل روانی- اجتماعی انسان ها در تأمین سلامت روانی افراد جامعه موثر است. یکی از آئین های ایرانیان در این شب خواندن شعرهای عاشقانه حافظ و تفال بر دیوان لسان الغیب است. خرید کادو شب یلدا در واقع ایرانیان بر این باور هستند که دیوان حافظ به دلیل اینکه این شاعر حافظ کل قرآن بوده، بر گرفته از اسرار الهی است و میتواند از آینده آنها خبر دهد. خرید کادو شب یلدا صاحب خانه هم با آجیل و میوه از مهمانها پذیرائی میکند آنها تا پاسی از شب و گاهی تا نزدیک صبح مینشینند، شاهنامه میخوانند و فال خرید کادو شب یلدا حافظ میگیرند. مردم استان بوشهر نیز همچون دیگر ایرانیها، این آیین کهن را با رفتن به خانه بزرگترها میگذرانند. سفرهٔ مردم شیراز مثل سفره نوروز رنگین است. البته خواندن حافظ در این شب نه تنها در شیراز مرسوم است، بلکه رسم کلی چلهنشینان شدهاست. "برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از =>خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید."



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

در واقع با تقدیم هدیه به آشنایان و همکاران به آنها اعلام میدارید که ارزش و اهمیت آنها فراتر از چارچوب های معمول است و رضایت و خشنودی آنها برای شما اهمیت دارد. از جمله دیگر آداب مردم قزوین در شبنشینی چله، خوردن هویجپلو و شیرین پلو و گاهی کوفته آبی یا سبزی پلو با ماهی دودی بود و اینگونه بلندترین شب سال را به اولین صبح زمستانی گره میزنند. برای ساختن خاطراتی شیرین که در طول سال و هر زمان دیگر میتواند گرما بخش خانواده ها باشد. ایده دیگر این است که یک تصویر مناسب کارت پستال شب یلدا تهیهکنید. شب یلدا یا همان شب چله سنتی قدیمی است که خوشبختانه هنوز بین ایرانیان زنده است و حتی ایرانیان خارج از کشور هم در کجای دنیا که باشند این مراسم شب یلدا را دور هم جشن می گیرند. خرید کادو شب یلدا از دیگر مواردی که معمولاً در بین هدایای عروس در شب چله دیده میشود، کیف و پوشاک هستند که حتی به صورت شخصی هم میتوان از آنها استفاده کرد. بدیهی است که هدایای با این محوریت اگر در بسته بندی و قالبی جذاب به مخاطبانتان هدیه شود باعث خوشحالی و رضایت او خواهد شد و شما را مدتها با این نوع هدیه خوشمزه و خلاقانه به یاد خواهد آورد. "

اما به راستی راز ماندگاری این شاعر بزرگ چیست؟|آن را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

انواع طرح های مسی انار از پر طرفدارترین هدایای شب یلدا است. یک راه مدرن و امروزی هم فرستادن کارت هدیه شب یلدا به صورت خرید کادو شب یلدا اینترنتی ست. خرید کادو شب یلدا این مراسم در جامائیکا و مجمع الجزایر باهاما در شرق آمریکا و قسمتهایی از ویرجینیا و کارولینا هم انجام میشود. شما چه رسوم و آدابی در شب یلدا دارید که در این مقاله از قلم افتاده است؟ شب یلدا را به بلندی و سیاهی گیسوی معشوق و معشوق را به خورشید خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا تشبیه کردهاند. خرید کادو شب یلدا اما به راستی راز ماندگاری این شاعر بزرگ چیست؟ این هدیه ممکن است از خوراکی های خوشمزه مانند آجیل و پشمک و لواشک باشد یا اینکه دکوری زیبا متناسب با شب چله خریداری خرید _fcksavedurl=>خرید کادو شب یلدا شود. خرید کادو شب یلدا یکی از سنت های دیرینه ما ایرانیها بردن هدیه های شب یلدا برای عروس خانمها و تزیین میز شب چله است. آن را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. فرستادن کارت هدیه شب یلدا راهی ساده است که به عزیزانتان نشان دهید که به یادشان هستید. پیشاپیش شب یلدا را به همه دوستداران خورشید تبریک عرض میکنیم." اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا لطفا از سایت ما دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

"البته در ادبیات کهن به طولانی و غمگین بودن آن و در دوره معاصر به جشن شب یلدا توجه شده است. در این شب، طی شدن بلندترین شب سال و ورود به زمستان از سوی خانوادههای ایرانی جشن خرید کادو شب یلدا گرفته میشود. خرید _fcksavedurl=>خرید کادو شب یلدا این آیین که باید آن را یکی از سنتهای بسیار دیرپای ایرانی دانست، امروزه با اندک تفاوتهایی نهتنها در محدوده یاد شده بلکه حتی در دنیای مسیحیت نیز به صورت شب تولد عیسای مسیح مشهور خرید کادو شب یلدا است. خرید کادو شب یلدا بعد از آن اهمن و بهمن و سرما پیر زن بود که سه دهه اسفند را در بر می خرید کادو شب یلدا گرفت. هر سه شب در فضایی شاد و باصفا، با حضور بزرگان فامیل به شبزندهداری میگذرد. این روحیه در ادب فارسی نیز به خوبی انعکاس خرید کادو شب یلدا یافته است. میوه شب یلدا هم انار ، هندوانه، سیب و گلابی است. خرید کادو شب یلدا اگر شما هم تصمیم دارید با خریدن هدیه شب یلدا برای مادر، پدر، همسر یا فرزند خود او را خوشحال کنید میتوانید با کلیک کردن روی هر کدام از تصاویر زیر به کلی پیشنهاد جذاب برسید. درسته که بلندی این شب بیش از چند دقیقه نیست اما همین چند دقیقه دلیلی شده که هر ساله خانواده ها به پاس این شب در کنار هم جمع شده و مهربانی و عشق و صفا رو نثار هم کنند." در فصل پاییز، ازگیل خام را در خمره میریزند، خمره را پر از آب میکنند و کمی نمک هم به آن میافزایند و در خم را میبندند و در گوشهای خنک و خارج از اتاق میگذارند. هنداونه، انار، پرتقال، تخمه و ماهی پلو از جمله خوراکیهایی است که در اردبیل مرسوم هست، اردبیلی ها در شب یلدا برای تازه عروس هندوانه تزئین میکنند و به همراه هدایای دیگر از طرف خانواده داماد خرید کادو شب یلدا فرستاده میشود. در شهر سنندج از قدیم اکثر خانهها، غذای دلمه و نان سنگک برای پذیرایی از مهمانها آماده میکنند و این به صورت رسم در این شهر در آمده است. این مورد در واقع همان آجیل شب یلدا است البته نیازی نیست حتما یک کاسه بسیار بزرگ آجیل ببرید ! شب یلدا یا نخستین شب زمستان از دیرباز در ادبیات فارسی جایگاه داشته است. در شبه چله اصفهانی ها چنانچه مقدور باشد پلو ماهی و در غیر اینصورت یکی از غذاهای محلی مثل کوفته، گندی ویا دلمه میخورند. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

آئین گستردن خوان یا سفرۀ شب یلدا یا شب چله مانند سفرۀ نوروزی میان ایرانیان از سنن کهن و عمومی خرید کادو شب یلدا بوده است. شب یلدا برای ایرانیان از چه روی اهمیت پیدا کرده است؟ هدیه شب چله (یلدا) باید به شکلی ساخته شده باشد که به ما وجود گرم را در دل سرما یادآوری کند برای همین است که از رنگی مثل رنگ قرمز برای تزئین این هدیهها خرید کادو شب یلدا استفاده میشود. یعنی طبقی از میوهxadها و تنقلات به همراه یک ماهی خام و سبزیجات باید برای هدیه به عروس بدهند. در گذشته خانواده داماد هدایا را بر روی سینی بزرگی قرار می دادند که به این سینی طبق می گفتند. خرید کادو شب یلدا بنا بر باور ایرانیان، ازدیرباز سیاهی و تاریکی شب جولانگاه اهریمنان بوده خرید کادو شب یلدا است. باور مردم در مورد فواید مصرف این میوه ها در شب یلدا چه بوده است؟ از دیگر آداب این مراسم در استان گیلان، گرفتن فال هندوانه بین مردم خصوصا برای جوانان دمxad بخت است. برخی از مردم گیلان معتقدند که در یک لحظه نامشخصی از شب چله، همه آبxadهای دنیا یخ میxadبندد و هر کسی در آن لحظه هر آرزویی کند، خدا برآورده خواهدکرد. برخی دیگر نیز اعتقاد دارند که شب یلدا یکی از شبxadهای عزیزی است که درختان سرشان را پایین میxadآورند و در این لحظه اگر کسی از خواب بیدار شود و هر خواستهxadای داشته باشد، برآورده میxadشود. برای این کار هر کسی دم درب خانه میxadایستد و به حرفxadهای رهگذران گوش میxadدهد؛ اگر حرفxadهای خوبی بشنود، ممکن است که نیتش برآورده شود. این هدایا برخی جاها به خوانچه چله هم مشهور خرید کادو شب یلدا است. در آخر باید بگویم حواسمان به کودکان باشد آن ها سرمایه های ما در زندگی هستند چه خوب است که در شب یلدا به فکر خرید کادو شب یلدا برای کودکان هم باشیم. خرید کادو شب یلدا دیوان اهریمن میu200aکوشیدهu200aاند درعرصۀ تاریکی شب و درنبود خورشید، به ویژه در طولانیu200aترین شبu200aهای سال، با پلیدی و زشت کاری به همه چیز زیان برسانند. بدین ترتیب خواهید توانست با ایجاد فضای احترام و علاقه متقابل بین شما و مشتریانتان ذابطه صمیمانهای بین آنها برقرار کنید و کسب و کارتان را بیش از پیش رونق بخشید. جعفریان خاطرنشان کرد: انار سرآمد مواد غذایی است که در این شب از آنها صحبت خرید کادو شب یلدا می کنیم. خرید کادو شب یلدا البته باید با توجه به سن و جنسیت آنها این هدیه را خریداری کنید. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

مثلا در بخش شمالی ایران، گیلانیها در شب یلدا سبزی پلو میخورند. در دوران قبل از ورود اسلام به ایران، یعنی زمان زرتشتیان طولانیترین و تاریکترین شب سال همواره یک روز شادی خرید کادو شب یلدا بخش بود. خرید کادو شب یلدا در بین مردم رایج بود که بیشترین ساعات شب چله را بیدار بمانند که مبادا بخت بد و اتفاق ناگواری برای آنها ایجاد شود. چند سالی است که جشن یلدای کرمان، برای مردمان کویرنشین و حتی برخی از سفردوستان پایتختنشین، نامی آشنا و تداعیکننده خاطراتی بسیار شیرین و بهیادماندنی است. میوهها و تنقلات این شب بسیار متنوع است، این میوهها معمولا شیرین هستند و به شیوه بخصوصی برای شب یلدا تهیه میشوند. این کلمه از همان زمان ساخته شده و به معنی در امان بودن مردم در برابر صدمات شیطان در آن شب طولانی است. اما در سال های اخیر برخی تنقلات همانند پشمک، شیرینی، انواع ژله و چیزهایی از این دست به شب یلدا اضافه شده است. البته، این یک قانون کلی نیست و ممکن است هر شهری رسوم و غذاهای محلی مخصوص به خود را داشته ="" >خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا باشد. خرید کادو شب یلدا بهترین پیشنهاد هدیه برای آقایان ورزشکار و عاشق تیپهای ورزشی، خرید لباس ورزشی است. موقع خریدن کادو، معمولا روابط پیچیده میشه و نمیدونیم که توی شریط خاص، برای یک آدم خاص، چه جور هدیه ای باید بگیریم. خرید کادو شب یلدا این غذا ترکیبی از برنج و سبزیجات خرد شده است که با ماهی کبابی خرید کادو شب یلدا خورده میشود. مردم در گروههای امن دوستانه و خانوادگی دور هم جمع میشدند، آخرین میوههای باقی مانده از تابستان را کنار هم میخوردند و با سرگرمیهای مختلف، شب شاد و خوبی را در کنار هم میگذراندند. در این شب، میوههای مختلف، آجیل، انار و هندوانه پای ثابت اکثر خرید کادو شب یلدا مهمانیها هستند. در سایر شهرها هم همینطور است؛ انار پلو در قزوین، خاشیل در تبریز، خاگینه خرما در زنجان، کلم پلو در شیراز و خورشت ناردون در مازندران محبوبترین غذاها بین کودکان هستند. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید کادو شب یلدا.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

در این شب هر کجا که هستید یادی از آنها کنید. در انتخاب هدیه شب یلدا توجه داشتهباشید بهتر است هدیهی انتخابیتان با فرهنگ و آداب ایرانی همخوان باشد و متناسب با تم و فرهنگ شب یلدا باشد. این سماور همراه با متعلقاتش یک هدیهی زینت بخش و نوستالژیک برای شب یلدا است که در کنار سفرهی یلدا و آجیل، تنقلات، هندوانه و انار خوش مینشیند. در کلیپ زیر خانم رز مسئول بخش فال های راستمرد در تلگرام، برای شما به حافظیه شیراز رفته و براتون فال شب یلدا حافظ گرفته. بخش دیگر از خوراکی های پرطرفدار این شب آجیل و خشکبار وسایر خرید کادو شب یلدا تنقلات است. آجیل و میوه های تزئین شده یک پای ثابت هدایای شب یلدا هستند که به شکل های زیبایی تزئین می شوند. در کنــار مــیوههــا، تزئین آجیـل، خریـد کیک و گل آرایی یکی دیگر از مواردی اســت کــه در این شب انجام خرید کادو شب یلدا مــیشود. همچنین قیمت تزئین سبد آجیل و شیرینی را از 80 هزار تومان تا 200 هزار تومان و اگر تمامی خدمات اگر همراه با گل آرایی باشد هزینه 100 تا 200 هزار تومانی اضافه دارد. این شب برای عروس خانم ها متفاوت بوده و خانواده داماد هدیه ایی را به رسم چنین شبی با عنوان هدیه شب یلدا یا شب چله ای به عروس تقدیم میکنند تا شادی و نشاط این شب بلند بیشتر خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا شود. هدایایی که خانواده داماد برای تازه عروس در نظر می گیرند در بیشتر فرهنگ ها تقریبا به یک خرید کادو شب یلدا شکل است. یا مجمسه ها و تندیس ها را به پوشاک ترجیه می دهند . تفأل به دیوان حافظ یکی از رسومات رایج این شب خرید کادو شب یلدا عزیز است. «راز فال حافظ این است که حافظ نظر کرده است، او به مردم ایران نظر دارد و مردم به او نظر دارند و خدا به هر دو. همانطور که اشاره شد تفسیر و معنی فال حافظ اصلی نیاز به خرید کادو شب یلدا علم دارد. خرید کادو شب یلدا خرید هدیه برای مادر در این شب می تواند خستگی او را طی سال از تن به در کند. در این خونچه برای عروس پارچه، جواهر، کلهقند و هفت نوع میوه مثل گلابی هندوانه، خربزه، سیب، به با تزئینات خاصی فرستاده میشود. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا لطفا از سایت ما دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

"علاوهبر وجه زیبای خود به اقتصاد داخل هم خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا کمک میکند. هندوانه و انار دو میوه مخصوص شب یلدا می باشند که می توان با ایده گرفتن از طرح های زیبای این میوه ها، هدایای مخصوص جشن یلدا را به گونه ای شیک و متفاوت بیارآیید. = >خرید کادو شب یلدا اگر رسم ها و آیین های یلدا را میراثی از فرهنگ چند هزار ساله بدانیم، به یقین باید گفت که فال حافظ در سده های اخیر به رسم های شب یلدا اضافه شده است. آن ها به دلیل یک دقیقه طولانی تر بودن. گرچه مدتی است که به دلیل آمیخته شدن این سنت با تجملات، دیگر هدیه دادن به شیرینی گذشته نیست. سلام. برای منم که تو دوره نامزدی ام خونواده همسرم چله آوردن. حواسم به جیبشون هست؛ هرچند همسرم موقع خرید واسم به هیچی جز خواسته ی من توجه نمیکنه. از سوی دیگر خرید کادو شب یلدا برای مادر با هدیهای که برای پدرتان میخرید متفاوت خواهد بود و نمیتوان فرمول یکسانی را در زمینه خرید هدیه مناسب تمام اعضای خانواده ارائه کرد."

چه چیزی برای هدیه شب یلدای عروس مناسب است؟|2020 — تزیین کادو عروس و داماد مخصوص شب یلدا.

علاوه بر این بسیاری معتقدند که می بایستی عطر خاص خود را داشته باشند، که هر کجا بوی عطرشان باشد بقیه افراد آشنا متوجه شوند چه کسی در آنجا حضور دارد. در شب چله در شیراز چه مراسمی دارند؟ چه چیزی برای هدیه شب یلدای عروس مناسب است؟ یکی از رسمهای معرکه شبچلهای برای خرید کادو شب یلدا عروس است. سرویس سبک زندگی فردا: یلدا یکی از کهنترین جشنهای ایرانی است که در آخرین روز از پاییز برگزار میشود. در ادامه تصاویری از انواع تزیین هدایای عروس برای شب یلدا گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان خرید کادو شب یلدا قرار خرید کادو شب یلدا بگیرد. در ادامه از شما عزیزان دعوت می کنیم تصاویر دیگری از انواع تزئینات کادو برای شب یلدا را مشاهده نمایید. Dec 9 خرید کادو شب یلدا 2020 — تزیین کادو عروس و داماد مخصوص شب یلدا. بهتر است در خرید کادو شب یلدا سلیقه افراد را در نظر بگیرید. ولله به نظر من هیچکدوم اینا تو زندگی خرید کادو شب یلدا تاثیری نداره. این عطر ارزانقیمت برای استفادههای مکرر و اصطلاحاً دمدستی گزینهی خوبی به نظر میرسد. پذیرایی کردن. شب بسیار خوبی بود. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

"برای خرید کادو بهتر است به نمادهای متناسب برای این رویداد نیز توجه داشته باشید. خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا اما هنوز هستند خانوادههایی که این رسم زیبا را به جا بیاورند. عشق تان روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش است که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همچنان چشم به خرید _fcksavedurl=>خرید کادو شب یلدا راه شماست. خرید کادو شب یلدا این ست ها در بسته بندی های شکیل و نفیس ترمه، خاتم کاری شده و جعبه های بسیار زیبایی هاردباکس قرار گرفته تا نهایت زیبایی را برای شما و مجموعه شما به ارمغان آورد. امروزه با این که سبک و سیاق ارسال این هدایا چه برای خانواده عروس و چه داماد عوض شده اما همچنان یک سری آیتم ویژه برای هدیه دادن به عروس و داماد در نظر گرفته میشود. در میان برخی مردم و جوانان دم بخت، مرسوم است که در شب یلدا فال «هندانه پوس» (پوست هندوانه) میگیرند. رسم ماندگار و قشنگ جشن گرفتن شب یلدا هنوز هم در میان مـا ایرانی ها اهمیت بسیاری دارد. اگر خرید این موارد هم برایتان مقدور نبود یک راه حل دیگر هم برای شاد کردن بچهها وجود دارد." این سهم شامل؛ هندوانه، میوه، آجیل، شیرینی، یک قواره پیراهنی باکفش و چادری روانه منزل آنها خرید کادو شب یلدا میکند. رسم دیگر این است که خانواده داماد برای نو عروسشان طبقی از میوه، خوراکی و تنقلات شب چله تزيین خرید کادو شب یلدا میکنند. خرید کادو شب یلدا چه خوب که در به بررسی این نکات بپردازیم. برای گرفتن این فال، پوست هندوانه را به چهار قسمت طولی تقسیم میکنند. زنان خانواده داماد طبق را روی سر قرار داده و به راهی منزل عروس میشوند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش خرید کادو شب یلدا میشوند. بسته به فرهنگ هر منطقه گاهی هدایایی اضافه میشوند. قطعا ذوقی که در تزئین این هدایا به کار رفته از خود هدایا چیزی کم ندارد و نشانه مهر و محبتی ست که بین دو خانواده وجود دارد. چند نوع آجیل و میوههای تزئین شده که پای ثابت طبق هدیه است. در وسط طبق، ماهی سفید بزرگ خام و تازه میگذارند که با سبزیجات تزئین شده است. حتما نیازی به خرید همه میوه ها نیست تنها موردی که بسیار اهمیت دارد ، نحوه تزئین میوه ها است که باید به بهترین شکل ممکن انجام شود. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید کادو شب یلدا.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

"تزیین آجیل شب یلدا و تزیین میوه شب یلدا برای عروس هر چقدر خلاقانه تر باشد تزیینات شب یلدا خاص و باشکوه تر به نظر می رسند. برای تزیینات انار شب چله و تزیین هندوانه برای شب یلدا، ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با کمک این ایده های خلاقانه اصلی ترین میوه های شب چله را به زیباترین شکل تزیین خرید کادو شب یلدا کنید. بدین مناسبت ویژه برنامه ای تدارک دیده ایم که به سمع شما می رسانیم. در مطلب زیر فال انبیا را برای شما به اشتراک گذاشته ایم. حالا که ما بزرگ شده ایم شاید این مسئولیت بر عهده ما باشد که رسم و رسوم را به زیبا ترین شکل برگزار کنیم و به نسل بعدی منتقل خرید کادو شب یلدا کنیم . یـلدا، بهانه توخالی برای سرخوشی نیست، پرچمی است برای ادراک جمعی قومی که روزگاری نور و خورشید و هر آنچه را که پلیدی و زشتی را رسوا میکند بزرگ خرید کادو شب یلدا میپنداشتند. =>خرید کادو شب یلدا مردم گرمسار بر این باورند که در شب اول چله بزرگ باید حتماً هندوانه خورد تا از گرمای تابستان در امان بود. خرید کادو شب یلدا از سنت های دیرینه این شب، حافظ خوانی و شاهنامه خوانی است که از قدیم الا یام در بین خانواده های ایرانی مرسوم بوده است."

عمل کنیم. آجیل هم یکی دیگر از ملزومات شب چله است.

غذاهای مرسوم این شب شامل، برنج، مرغ و آش شیر است. بیشتر مردم در قزوین به خانه بزرگتر ها میروند و معتقدندخوراکی های شب یلدا شگون دارد و نوید برکت است. خرید کادو شب یلدا شاتل برای مشترکان ADSL و VDSL یک بسته اینترنت پر ترافیک یک ماهه در نظر گرفته است. همچنین میتوانید از ما بخواهید که کارت هدیهای با نوشتهی مورد نظر شما به آن متصل کنیم. اگر میخواهید هدیه شب یلدای شما یک دورهمی به یادماندنی را رقم بزند، از چاپ عکس استفاده کنید. برخی اعتقاد دارند، اگر بخواهیم به مناسبت شب یلدا برای عزیزی هدیه بگیریم، باید کمی متفاوت از مناسبتهایی همچون تولد خرید کادو شب یلدا عمل کنیم. آجیل هم یکی دیگر از ملزومات شب چله است. معمولاً مردم آجیل و میوه به ویژه انار و هندوانه در این شب تهیه میکنند. آجیل سفره شب یلدا نیز در ابتدا فقط پسته، بادام، فندق و گردو بوده است. 6. اَنار در رنگهای مختلف از سفید تا سیاه خرید کادو شب یلدا وجود دارد. اَنار (نام علمی: Puica graatum) یکی از میوههای درختی است که دانههایی اغلب قرمز، و گاهی سفید، یا رنگهایی بین آن دو دارد. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید کادو شب یلدا.



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

در شب یلدا نان را تقسیم میکنند و هر کس که در قطعه نان او لپک جای دارد، به بخت و اقبال معروف شده و او را شانس خانه میدانند. بختیاریها اعتقاد دارند در شب یلدا، ماست، شیر، پنیر، کنجد، کدو و نان جوی که خورده شود تا پایان سال موجب فزونی و فراوانی نعمت میشود و باعث میشود که تا سال بعد از این نعمتها بخورند. خرید کادو شب یلدا معمولا در این شب همه اقوام در منزل یکی از بزرگان فامیل جمع شده و این شب را با گفتن داستانهای قدیمی تا پاسی از شب خرید کادو شب یلدا میگذرانند. خرید کادو شب یلدا شب تولد روشنایی / شب نشینی با جودیابوتها / یلدای شور و رنگی، یلدای خطرناکیاست! شب یلدا در قوم بختیاری به عنوان شب چله خوانده میشود. میگویند در شب یلدا در استان چهارمحال و بختیاری که بیشتر بختیاریهای ایران آنجا سکونت دارند، چند خانواده دور هم جمع میشوند و کسانی که شاهنامه را از حفظ هستند برای دیگران میخوانند. بختیاریها: اگر شب یلدا را در میان قوم بختیاری بگذرانید به جای حافظ همیشگی سفره یلدا شاهنامه فردوسی را میبینید و به جای فال حافظ بساط شاهنامهخوانی برپاست. وی دربارهی اعتقاد سبزواریها در خصوص «زَردک» یا همان هویج محلی گفت: مردم این دیار معتقد بودند که اگر کسی «زَردک» در شب «چله» بخورد تا سال آینده از نیش عقرب در امان است. خرید کادو شب یلدا بررسیها نشان میدهند که حس سفر، ماندگارترین احساس از یک خرید است. به همین علت اگر بهطور اتفاق برای یک نفر پیش آمد بدی رخ بدهد دیگران به او میگویند: "فلانی! مگر خدای نکرده شب چله طاق آوردی؟ شب چله در حقیقت همان شب یلدا ست؛ چون از فردای این شب است که در واقع چله بزرگ فصل زمستان و فصل سرما شروع میشود به این علت نیز به این زمان شب خرید کادو شب یلدا چله میگویند. =>خرید کادو شب یلدا چون ایرانیان این شب را شب تولد میترا (مهر) میدانستند، آن را با تلفظ سریانیش پذیرفتند و در واقع، یلدا با نوئل (Noël) اروپایی که در 25 دسامبر تثبیت شده، معادل است. «یلدا، چنانکه اغلب فرهنگها آوردهاند، ماخوذ از سریانی به معنی میلاد عربی است؛ چون شب یلدا را با میلاد مسیح تطبیق میکردند، از اینرو، بدین نام خوانده شده است. خرید کادو شب یلدا اگر درباره نحوه اجرای مراسم این شب در محل سکونت شما چیزی را از قلم انداختیم، آن را در قسمت نظرات با ما و دیگران به خرید کادو شب یلدا اشتراک بگذارید. هرچند این روزها برای ما یلدا تولد خورشید است اما برای ایرانیان قدیم بیشتر طولانیترین شب سال بود. "هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با =>خرید کادو شب یلدا وب سایت خود باشید."



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

در انتها دختر از میان کمان پنبه زن عبور می نمود. پنبه زن را جهت زدن پنبه های تشک و بالش ها خبر می نمودند، طوری که صدای زده شدن پنبه ها در محل پیچیده می شد. خرید کادو شب یلدا قدیمی ترها میگویند اگر پنبه های لحاف بیرون بریزد خرید کادو شب یلدا برف میآید. شب اول چله بزرگ زمستان را که مقارن با شب اول دیماه است، شب یلدا میگویند. همان اندازه که آمدن نوروز برای ایرانیان سرشار از ذوق و شوق است، یلدا نیز چنین هیجانی برای ایرانیان ایجاد میکند و پیر و جوان، برای فرارسیدنش خرید کادو شب یلدا آماده میشوند. به عقیده بزرگترها آوردن میوههای مختلف خشک و تر و میوههای سرخفام که به “شب چره” معروف است، همراه با خوراکیهای دیگر شگون داشته و زمستان پر برکتی را خرید کادو شب یلدا نوید میدهد. اشخاصی که در این شب دارای طبعی گرم بودند از هندوانه و نیز انار می خوردند. این سبدها در اشکال، اندازهها و انواع گوناگونی وجود دارند. دراین شب اغلب مردم قزوین با خوردن سبزی پلو با ماهیدودی و سپس هندوانه، انار، انواع تنقلات از جمله کشمش، گردو، تخمه، آجیل مشگلکشا و انجیر خشک، شب نشینی خود را به اولین صبح زمستانی گره میزنند. این مسئله منجر شده تا در کرمان به مدت دو روز برای استقبال از یلدا و زمستان جشنی با شکوه برگزار شود. برای دو عاشق هر روز یلداست و هر روز روز عشق مهم نیت است نه مبلغ و بزرگی کادو. چله ی اول دارای برهه زمانی اول دی تا بهمن و چله ی دوم از دهم بهمن تا روز سی ام آن محسوب می شد. اصفهانی ها معتقد بودند از ابتدای دی تا انتهای بهمن دو چله به نام های چله زری«ماده» و عمو چله «نر» خرید کادو شب یلدا وجود دارد. از خوراکی های رایج شب یلدا در این شهر هندوانه و شیره انگور می باشد که در کنار سایر خوراکی های مرسوم در سفره قرار می گیرند. از رسوم رایج تهرانی های قدیم در این ایام می توان به بخت گشایی خرید کادو شب یلدا اشاره نمود. افرادی که دختران دم بخت در خانه داشته خرید کادو شب یلدا اند. و آئین بخت گشایی اینگونه انجام می خرید کادو شب یلدا شد. چرا که می توانند طبیعت گرم را سرد و طبیعت سرد را نیز گرم نمایند. اما آنان که سرد مزاج بودند کشمش، خرما و یا توت می خوردند. برخی خاورشناسان بر این باورند که اقوام آریایی پیش از ورود به این سرزمین، چنین سالی داشته اند و به اوستا استناد می کنند که واژه سِرَذَ، ثِرَذ هم به معنای سرد است و هم به معنای سال (۲۲). این جشن از نیمه شب آغاز می شود. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

"در هر ساعت از روز 30 آذر، تکان شگفتانگیز ایرانسل من به 40 کاربر 40 گیگابایت اینترنت هدیه میدهد! خرید کادو شب یلدا درنتیجه 960 کاربر ایرانسلی این هدیه را دریافت خواهند کرد. تابلو فرش هدیه ای بسیار ارزنده و نفبس است که هم در دسته هدایای داخلی و هم هدایایی خارجی گنجانده می شود. خرید کادو شب یلدا تکان شگفتانگیز از صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من قابل خرید کادو شب یلدا دسترسی است. تمام مشترکان دائمی و اعتباری میتوانند بهسادگی با رفتن به بخش تکان شگفتانگیز ایرانسل من و تکاندادن گوشی همراهشان، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه 40 گیگابایتی امتحان کنند. در زمان قدیم تمام این هدایا و در واقع پیشکش، درون طبق گذاشته می شد و به خانه عروس برده می شد. خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا نیز میخرند. گاهی هم دیوان حافظ در کنار سایر هدایا قرار می گیرد و زینت بخش هدایای عروس خانم میشود. تفال به دیوان حافظ، ریشه در فرهنگ و هنر مردم ایران زمین دارد و توسل به آن در غلبه بر حالت های مختلف روحی و روانی تأثیر بسیاری دارد." اما امروزه سبک بسته بندی تغییر کرده و در سبد ها و بسته هایی کادویی و یا حصیری به شکل بسیار زیبایی همراه با ربان ها و پاپیون ها و کاغذ های رنگی تزیینی انجام خرید کادو شب یلدا میشود. خرید کادو شب یلدا وی افزود: همچنین پاسداشت و لزوم حرمت اسما متبرکه از دیگر ویژگی های این برنامه خرید کادو شب یلدا است. دومین هدیه ایرانسل طرح هدیه مکالمه است که پس از ۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی مکالمه رایگان خواهد بود. ایرانسل به مناسب شب یلدا برای مشترکان خود ۵۰ درصد تخفیف در برگزاری کلاس آنلاین روی پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاس در نظر گرفته است. مشترکان تا ۳۰ آذر فرصت دارند این بست تخفیفی را فعال کنند تا به واسطه آن از ۵۰ درصد تخفیف برای فعالسازی بسته یک ماهه ۳۱۵ هزار تومانی با قیمت ۱۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان بهرهمند شوند. این طرح از بامداد ۳۰ آذر ۹۹ تا ساعت ۲۳:۵۹ این روز قابل استفاده و فعالسازی خواهد بود. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

همانطور که هر رسمی در طول زمان و تاریخ دستخوش تغییر میشود رسومات شب یلدا نیز به مرور زمان تغییر پیدا کرده است. پوشش بیرونی یک انار نماد تولد یا طلوع آفتاب است و دانه های قرمز روشن آنها درخشش زندگی است. خرید کادو شب یلدا گویا که هخامنشیان پس از کوچ به سرزمین هیا سرد، سال را با تابستان آغاز می کرده اند و پس از کوچ به سرزمین های گرم، سال را با زمستان آغاز می کرده اند. اما صفحه گردشگری مان به شما میگوید که در مناطق مختلف ایران مراسم شب یلدا نه با شکوه تهرانی ها، کمی ساده تر، اما هنوز هم با همان شور سالیان قبل اجرا شده و به یک شب نشینی ساده خرید کادو شب یلدا خلاصه نمیشود. با مجله دلتا بمانید تا بدانیم، آداب و رسوم شب یلدا در شهر های مختلف ایران چگونه است؟ لازم به ذکر است هزینه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای مشترکان دائمی در قبض میاندوره یا پایاندوره منظور خواهد شد و این هزینه برای مشترکین اعتباری نیز هنگام خرید بسته محاسبه میشود. در این مطلب در رابطه با هدیههای ارزشمندی که میتوان مناسبتهای گوناگون برای هم خرید خرید کادو شب یلدا صحبت کردیم. خرید کادو شب یلدا در ادامه از جزئیات هدیه همراه اول برای شب یلدا خرید کادو شب یلدا مطلع میشویم. اپراتور همراه اول به مناسب شب یلدا جوایز ویژهای را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. همراه اول به مناسبت شب یلدا برای تمامی کاربران خود مکالمه نامحدود شبانه در نظر گرفته است تا مشترکان این اپراتور بدون هیچ دغدغهای به صورت نامحدود با عزیزان خود در سراسر کشور مکالمه خرید کادو شب یلدا کنند. همچنین همراه اول برای مشترکان خود طرح مکالمه نامحدود در نظر گرفته است که کاربران با خرید بسته شبهای روشن میتوانند از این هدیه بهرهمند شوند. جالب اینجاست که بعد از گذشت سالیان دراز، همچنان ارزش شب یلدا حفظ شده و جایگاه آن نزول پیدا خرید کادو شب یلدا نکرده است. از دیگر رسومات شب چله میتوانیم به روشن کردن آتش یا شمع و داستان گویی مثل حافظ و شاهنامه خواندن اشاره کنیم. به همین دلیل طولانیترین شب سال را به عنوان شب چله جشن میگرفتند و میگفتند که در این شب پس از جدال طولانی خورشید با اهریمن، خورشید و مهر پیروز میشود. خرید کادو شب یلدا این شب از غروب آفتاب از تاریخ ۳۰ آذر یعنی آخرین روز پاییز شروع شده و تا طلوع آفتاب ۱ دی ماه یعنی نخستین روز زمستان ادامه پیدا می کند. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

صاحب خانه هم با آجیل و میوه از مهمانها پذیرائی میکند آنها تا پاسی از شب و گاهی تا نزدیک صبح مینشینند، شاهنامه میخوانند و فال حافظ میگیرند. امروزه آیین شب یلدا، خوردن آجیل مخصوص و انواع میوه است که همه جنبه خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا نمادی دارند. خرید کادو شب یلدا این آیین که مخصوص شب چله است از دوران خراسان قدیم به یادگار مانده است. در گلپایگان قدیم هم شب یلدا این رسم بود. روی کرسی مجمع مسی لب کنگرهدار قرار میگرفت که در آن خوراکیها به صورت کاسه کاسه آماده بود و مادر نیز در جلوی در ورودی مینشست تا بتواند برای پذیرایی از میهمانان امکان آمد و شد داشته باشد. خرید کادو شب یلدا هدیه دادن داماد برای نامزدش نیز یک امر اجباری بود. در این مقاله قصد داریم ایدههایی برای انتخاب مناسب هدیه شب یلدا به شما ارایه دهیم تا شب یلدای امسال را زیباتر و پرشورتر از همیشه جشن بگیرید. شب یلدا (شب چله) در شهرستان دهاقان اصفهان: مانند سایر مناطق ایران فامیل و بستگان به خانه پدر بزرگها یا مادر بزرگها میروند و دور هم پای کرسی جمع میشوند. کاش یلدا فکری به حال دستهای ما می کرد . در اردبیل رسم است که خانوادهها شب یلدا دور هم جمع میشوند و تا پاسی از شب با هم شب نشینی میکنند. برخی خوراکیهای زمستانی را تزئین میکنند و آنها را به عنوان هدیه میبرند. خرید کادو شب یلدا دختر بچهای پس از اتمام هر شعر بر یک پارچه نبریده و آب ندیده سوزن میزند و مهمانها بنا به ترتیبی که نشستهاند شعرهای پیرزن را فال خود میدانند. اخیرا این سنت پسندیده که به هدف باهم بودن پدیده آمده حالت تجملاتی به خود گرفته و با چشم و هم چشمی آمیخته شده است، که موجب می شود داماد هزینه ی هنگفتی را خرید کادو شب یلدا متحمل شود. شما مشتریان محترم می توانید پک های شب یلدای آماده شده رابا توجه به علایق خود تغییر خرید کادو شب یلدا دهید. خرید کادو شب یلدا کاش یلدا فکری به حال دستهای ما می کرد . خرید ساعت یک گزینه عالی برای کادو شب یلدا برای داماد می باشد. ازگیل) یکی دیگر از خوردنیهایی است که در این منطقه در شب یلدا رواج دارد و به روش خاصی تهیه میشود. یکی از آیینهای ویژه شب چله در استان خراسان رضوی و خراسان جنوبی برگزاری مراسم «کف زدن» است. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید کادو شب یلدا لطفا به بازدید از وب سایت ما.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

"به این صورت که بزرگ جمع برای افراد دیگر فال حافظ می گیرد و اشعار عاشقانه حافظ را می خواند. هر چند تلاش کردیم تا به شما، پیشنهاداتی ساده برای هدیه دادن در شب یلدا بدهیم. خرید کادو شب یلدا سایت ما علاوه بر فال گرفتن برای شما، به نقد، بررسی و تفسیر شعر می پردازد. برای تزیین هدیه شب یلدا باید از رنگ های خیلی جذاب در در بسته بندی صنایع دستی استفاده نمود. بنابراین معمولا روز اول با جل بندی آغاز اتاق خواب دیدنی یک عروس بلوچ می خرید کادو شب یلدا شود. واژه چلّه برگرفنه از چهل، مخفّف (چهله) و نشان دهنده گذشت یک دور زمانی معیّن و نه الزاماً چهل روز است. «گِندونِن»؛ «گِند» در بلوچی به معنای دید و«نِن» نیز به معنای خرید کادو شب یلدا نشستن است. ناگفته نماند که چخماق و فتیله نیز قابلیت تعویض دارند. «بربند مال»؛ در مراسم بربندمال اقوام درجه یک طرفین حضور دارند. بزرگی خانواده پسر داشته اتاق خواب دیدنی یک عروس بلوچ باشد. بلوچ ها معمولا در بهار ازدواج می کنند؛ بهارگاه. از این پارچه صنایع دستی که جل خوانده می شود به عنوان پرده استفاده می خرید کادو شب یلدا شود. نیز زنان معمولا مهریه خود را می بخشند این طلاها را حتما رد و بدل می کنند. قرار دادن برگه هایی که حاوی فال حافظ و اشعاری از حافظ شیرازی می باشند، به منتقل کردن احساسات شما در شب یلدا کمک میکند."

دعوتی ها در این مرحله دیگر باید نهایی شده باشد.|آبادی ها و همین طور شهرهای دیگر می روند.|موضوع در مراسم گِندونِن مطرح می شود.
اگر به تازگی عروس دار شده باشید با نزدیک شدن به اولین عید یا شب یلدا تهیه عیدی و هدیه های شب یلدا و البته تزئین شب یلدا عروس خانم یکی از دغدغه های شما خواهد بود. خرید کادو شب یلدا ریسه گالری بهترین انتخاب شما برای هدیه دادن است، هدیه ولنتاین، هدیه نوروز، هدیه شب یلدا و یا هر مناسبت دیگری که برای آن قصد خرید هدیه را خرید کادو شب یلدا داشته خرید کادو شب یلدا باشید. چه هدیه ای را برای شب یلدا باید در نظر گرفت؟ اما فال حافظ چیست و از چه زمان این فال در میان ایرانیان مرسوم شده است؟ دعوتی ها در این مرحله دیگر باید نهایی شده باشد. آبادی ها و همین طور شهرهای دیگر می روند. موضوع در مراسم گِندونِن مطرح می شود. شما میتوانید از زیورآلات متناسب با شب یلدا استفاده کنید تا نمادی از عشق و محبت شما در این شب خرید کادو شب یلدا زیبا باشد. اگر کودک شما به موسیقی علاقه دارد، میتوانید از وسایل بازی مثل گیتار اسباببازی استفاده کنید، رفته رفته این ابزار بازی میتواند به ابزار واقعی تبدیل شود. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

چله بزرگ تا دهم بهمن خرید کادو شب یلدا طول میکشد. آنها اعتقاد دارند که خانهتکانی در طول این دو چله موجب نفرین شدن از طرف خرید کادو شب یلدا چله میشود. معمولا دو خانواده عروس و داماد در این شب در کنار هم قرار می گیرند و خانواده عروس از خانواده داماد پذیرایی می کند. درباره سابقه ورود این واژه به فرهنگ ایران گفتهاند از مسیحیان اولیهای گرفته شده که در روم زندگی سختی داشتند و عدهای از آنان به ایران خرید کادو شب یلدا مهاجرت میکنند. هندوانه را از این جهت بر سر سفره میگذاشتند که به دلیل کرویبودنش، نمادی از خورشید است و همچنین انار نیز سمبلی از زایش به حساب میآید که با شکستن آن شادی را برای زندگی افراد به ارمغان خرید کادو شب یلدا میآورد. «بلندترین شب سال» همراه با دورهمیها و آداب و رسوم خاصی است که از دیرباز رواج داشته و امروز همچنان در میان زندگی رو به مدرن ایرانیان جایگاه خود را حفظ خرید کادو شب یلدا کرده است. مردم گیلان معتقدند، در شب چله از انواع خوراکیها مصرف میکنند و مثل مناطق مختلف آداب و رسوم ویژهای دارند. اعضای خانواده در این شب گردهم آمده و افراد مسن قصه تعریف می کنند و خوراکی های حاضر همچون هندوانه ، آجیل و انار و شیرینی و میوه های مختلف که جنبه نمادین دارند را پذیرایی می خرید کادو شب یلدا کنند. خرید کادو شب یلدا این جشن باستانی در زمان داریوش یکم به تقویم رسمی ایرانیان وارد خرید کادو شب یلدا شده است. این شب به ویژه بواسطه دورهم جمع شدن خانوادهها و اقوام برای ایرانیان جایگاه خاص و اجرب و قرب متقاوتی دارد. نامزد ها برای هم خنچه میفرستند، این خنچه برای داماد ها از انار و هندوانه و پارچه و آینه و برای عروس ها از پول، شیرینی، جوراب و … تشکیل شده است. شب چله در حقیقت همان شب یلدا ست؛ چون از فردای این شب است که در واقع چله بزرگ فصل زمستان و فصل سرما شروع میشود به این علت نیز به این زمان شب چله میگویند. برپایی شب یلدا در مناطق دیگر جهان نیز به سنتی دیرینه مبدل شده و رنگ وبوی آن را میتوان در سرزمینهای دیگر و با اشکال مختلف به چشم دید. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید کادو شب یلدا.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

رنگ سفید لایه درونی پوست هندوانه سمبل صلح و خرید کادو شب یلدا آرامش است. خرید کادو شب یلدا پارچه ای روی میز پهن میشد که به آن سفره یلدا یا شب چله میگفتند و با انواع خشکبار، انار دانشده یا هندوانه تزئین میشود و این دو جزو مهمترین ملزومات یلدایی هستند. با وجود همه بالا و پایینهای زندگی و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، مردم ایران زمین شب یلدا ۱۳۹۹ را نیز باشکوه هرچه تمام برگزار خواهند کرد؛ حتی اگر به صرف یک استکان چای و شیرینی خرید کادو شب یلدا خلاصه شود. اگر به تازگی عروس دار شده باشید با نزدیک شدن به اولین عید یا شب یلدا تهیه عیدی و هدیه های شب یلدا و البته تزئین شب یلدا عروس خانم یکی از دغدغه های شما خواهد بود. در مازندران در شب یلدا، رسم بر این است که در شب چله، از سوی داماد برای عروس یا نامزد، خرجی میفرستند. آجیل به عنوان سالمترین تنقلات شناخته شده و دارای فیبر بالاست که در درمان یبوست، چاقی، انواع سرطانها از جمله سرطان معده و روده بسیار مؤثر است. همه ی افراد در این شب دور هم جمع می شوند و با خواندن اشعار حافظ، گرفتن فال و خوردن خوراکی های مختلف، این شب را در کنار هم جشن می خرید کادو شب یلدا گیرند. تزئین سفره شب یلدا تا حدی شبیه سفره عقد عروس و سفره هفت خرید کادو شب یلدا سین است. چند تا از اینها رو با خودتون به خونه بیارید و توی تزئینات ازشون خرید کادو شب یلدا استفاده کنید. ۵- در پوست های گردو با پارافین شمع درست کنید و لا به لای آجیل قرار بدید. با جاباما همراه باشید تا هر چیزی که لازم است راجع به چله بدانید را مطالعه کنید؛ با جاباما همراه باشید. طبیعت: توی این فصل کافیه یک سر کوچک به پارک نزدیک خونتون بزنید تا کلی برگ پاییزی زرد، و میوه های درخت کاجی که روی زمین غلت میخورن رو پیدا خرید کادو شب یلدا کنید. خرید کادو شب یلدا ۳- آجیل های شکلاتی درست کنید شکلات رو به روش بن ماری ذوب کنید، آجیل رو مخلوط کنید و مخلوط رو در یک سینی بصورت دایره بریزید و در یخچال قرار بدید تا سرد بشه. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید کادو شب یلدا وب سایت خود باشید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

خوراکی ها را پدر خانواده پخش می کند، سپس قصه گفتن و چیستان پرسیدن و شعر خواندن تا نیمه های شب ادامه دارد (۴۲). خرید کادو شب یلدا پس از خوردن شب چره، بزرگ خانواده برای همه قصه شب چله را خرید کادو شب یلدا می گوید. فال حافظ برای شب یلدا چه اثری دارد؟ ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین و یا شب یلدا با کتاب حافظ خرید کادو شب یلدا فال میگیرند. از آن جا که خرم روز، نخستین روز دی ماه، بلندترین شب سال را پشت سر دارد پیوند آن با خورشید معنایی ژرف می یابد. مردم این دیار بر این باورند که باید هفت گونه خوردنی سر سفره چله باشد: هندوانه، خربزه، انار، سیب، خرید کادو شب یلدا به، انگور. مردم قزوین شب چله را بسیار گرامی دارند و در این شب هندوانه خورند و بر این باورند که خوردن هندوانه مایه تندرستی است. خرید کادو شب یلدا چله و جشنهایی که در این شب برگزار میشود، یک سنت باستانی است. گیلانی ها خوردن هندوانه را در شب یلدا واجب می دانند زیرا بر این باورند که هر که شب چله هندوانه خورد در زمستان از سرما در امان باشد. پکیج هدیه شب یلدا علاوه بر المان های شب یلدا مثل فال حافظ و آجیل و میوه خشک، دارای بسته بندی جذاب به مناسبت شب یلدا نیز می باشد. در کنار آن هدایایی بسته به بضاعت مالی داماد در کنار این خرجی گذاشته میشود. خرید کادو شب یلدا بسته به نوع جنسیت این امکان در خرید انواع صنایع دستی فراهم است که با در نظر گرفتن سلایق متفاوت، بهترین کادو شب چله را خرید کادو شب یلدا خریداری کنید. باید بدانید همانطور که هندوانه یک میوه تابستانی است بنابر این علاوه بر رنگ سرخش یادآور حرارت و گرمای تابستان و همچنین نماد خورشید خرید _fcksavedurl=>خرید کادو شب یلدا می باشد. و همچنین میتوانید از ست کیف و کفش هایی که تم یلدا دارند استفاده کنید؛ حتما جذاب خواهند بود. در شهرها و روستاهای گیلان، شب چله را گرامی دارند و جشن گیرند. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا لطفا از صفحه ما بخواهید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

درست است که هر هدیه ای در شب یلدا برای او بگیرید در خاطر او خواهد ماند. درست است که از اینترنت رایگان شب یلدا خبری نیست ولی اپراتورهای موبایل و سرویسدهندههای اینترنت ثابت اصلا بیخیال مهمترین شب سال نشدهاند و دست به هر کاری میزنند تا مشتری جذب کنند. ولی اگر به دنبال یک طرح یلدایی جذاب به عنوان قاب اتاق هستید این قاب را از دست ندهید. اپراتورها با اینترنت رایگان مخالفت کردند ولی انواع آفرها و پیشنهادهای ویژه برای ایام شب یلدا در نظر خرید کادو شب یلدا گرفتند. در این روز همگان از جمله پادشاه لباس ساده می پوشیدند تا یکسان به نظر آیند و کسی حق دستور دادن به دیگری نداشت و کارها داوطلبانه انجام می گرفت نه تحت امر. این شب به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در یکم دی ماه (نخستین روز زمستان) اطلاق خرید کادو شب یلدا می گردد. خرید کادو شب یلدا خورروز در ایران باستان روز برابری انسان ها بود. جشن یلدا در ایران امروز نیز با گرد هم آمدن و شب نشینی اعضای خانواده و اقوام در کنار یکدیگر برگزار می خرید کادو شب یلدا شود. هواری ماهی و قلیه ماهی هم از دیگر غذاهایی است که در این شب پخته شده و در میان اهالی خانواده و اقوام، میل میشود. اگر هدیه ای که می خواهید استفاده کنید بسیار برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم ادامه ی مطلب را از دست



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

"ابوریحان بیرونی دانشمند قرن چهارم هجری شمسی در «آثار الباقیه» در مورد شب یلدا میگوید: «و نام این روز میلاد اکبر است و مقصود از آن، انقلاب شَتوی خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا (زمستانی) است. این شب در نیم کره شمالی با انقلاب زمستانی مصادف است و به همین دلیل از آن زمان به بعد به تدریج طول روز بیش تر و طول شب کوتاه تر می = >خرید کادو شب یلدا شود. خرید کادو شب یلدا همچنین قرار است یک گروه موسیقی هم در برنامه حاضر خرید کادو شب یلدا شود. خرید کادو شب یلدا همچنین ابوریحان بیرونی در کتاب قانون مسعودی ذکر کرده است: «اولین روز از دیماه را خرم روز یا خُره روز مینامند. جالب این که ماه آغازین آن «کریست» نام داشته که شباهت زیادی با Christ که در انگلیسی به معنای مسیح است دارد. جالب اینجاست که بعد از گذشت سالیان دراز، همچنان ارزش شب یلدا حفظ شده و جایگاه آن نزول پیدا نکرده است. خانوادههایی که از سلیقه عروس خانم چندان مطمئن نیستند و از طرفی فرصت کافی برای خرید ندارند، هدیهای نقدی در نظر میگیرند که عروس با میل خودش خرید کند. در شب یلدا برنامه «شبهای هنر» به صورت ویژه روی آنتن شبکه چهار می رود. میثم درویشانپور و مجید افشاری هم در این ویژه برنامه استندآپ کمدی میکنند و بیژن لُرد از خوانندههای گیلانی در این برنامه اجرا خواهد داشت." بنابراین با خرید این دست از کادو ها برای این افراد برق شادمانی را در چشمان آن ها تماشا خواهید کرد. خرید کادو شب یلدا برنامه زنده «زوجی نو» نیز بعد از خبر ۱۹ تا پاسی از شب ویژه شب یلدا با اجرای باربد بابایی و مهمانان ویژه از شبکه سه پخش می شود. یلدای ۹۹ شبکه دو سیما با ویژه برنامه «ایرانیش» با اجرای مجید واشقانی و گیتی خامنه به گرامیداشت این آیین کهن ایرانی و جشن ولادت حضرت زینب (س) می پردازد. «قند پهلو» ویژه برنامه دیگری است که به تهیه کنندگی امیر قمیشی برای شب یلدا در نظر گرفته است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سیما، شبکههای سیما در بلندترین شب سال؛ نمایشی از دورهمی های خانوادگی، صله رحم، احترام به بزرگ ترها، آشتی ها، محبت ها و شادیها خواهند داشت. خرید کادو شب یلدا بنا بر شواهد انتخاب این تاریخ کنونی به عنوان میلاد مسیح در قرنهای بعدتر اتفاق افتاده؛ و طبق نقل ابوریحان بیرونی منظور از میلاد و یلدا به تولد خورشید است. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا لطفا از سایت ما دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

به باور ایرانیان باستان، در این شب، مهر یا همان خورشید خرید کادو شب یلدا زاییده خرید کادو شب یلدا میشود. خرید کادو شب یلدا ایرانیان باستان، روز پس از شب یلدا را هم جشن میگرفتند و به آن «جشن خورروز» میگفتند. خرید کادو شب یلدا فارسیزبانان کشورهای تاجیکستان و افغانستان در قرنهای پیش هم شب یلدا را جشن میگرفتند و این شب میان مردمانی که با زبان پارسی سخن میگفتند نیز عزیز و حتی مقدس بوده است. معمولا از میوه های رایج این شب انار و هندوانه هستند که هردو پیش قدم سرمای زمستان می باشد. دفتر نقاشی باعث ارتقا مهارت های هنری، افزایش خلاقیت و نمایش احساسات مختلف می شود و از بهترین و به یاد ماندنی ترین هدایای موجود شب یلدا برای دانش آموزان دختر و پسر به شمارمی رود. خرید کادو شب یلدا یلدا به معنای تولد است و ایرانیان باستان معتقد بودند پس از شب یلدا، خورشید دوباره متولد میشود و با تابش بیشتری بر = خرید کادو شب یلدا زمین میتابد. خوشبختانه، توقع و امید انسان تا هنوز برآورده شدهاست، زیرا بعد از هر شب یلدا، خورشید طلوع کردهاست. سالهاست شبچله یا همان شب یلدا، بهانهای میشود تا خانوادههای ایرانی دور همدیگر جمع شوند و طولانیترین شب سال را جشن بگیرند. در شب یلدا که به تاریخ آخرین شب از فصل پاییز (یعنی 30 آذرماه) می باشد اعضای خانواده شاهد طولانی ترین شب سال خواهند بود. حتی گفته میشود مسیحیان سرزمینهای اروپایی نیز در قرنهای گذشته، آخرین شب پاییز و تولد حضرت مسیح را با یکدیگر جشن میگرفتند. به منظور تولد خورشیدی که دارای ریشه سریانی است. میوه انار به دلیل اینکه دانههای فراوان و همینطور رنگ قرمزی که دارد، دارای نماد خورشید و خرید کادو شب یلدا شادی است. مردم کشور باستانی مصر هم حدود ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ سال قبل، بخوبی میدانستند که در این شب، مدت زمان تاریکی بیشتر از شبهای قبل است و به بهانه این شب طولانی، تا روزهای متوالی به شادی و سرور میپرداختند. خرید کادو شب یلدا علاوه بر ایرانیان سراسر کشور که شب یلدا را مظهری از شادی میدانستند، مردمان اقوام دیگر نیز در آخرین شب پاییز، دور هم جمع میشدند و زیبایی این شب بلند را پاس میداشتند. ایرانیان باستان نیز با وجود آنکه از امکانات پیشرفته علم نجوم بیبهره بودند، اما بخوبی میدانستند آخرین شب فصل پاییز، اندکی از سایر شبها طولانی تر است. بین غیر فارسیزبانان نیز تاریخچه و ردپای جشن آخرین شب پاییز دیده میشود. در این بین استفاده از موزیک های بسیار زیبا و شنیدنی باعث میشود شب شما به کلی تغییر کرده و حال و هوای بسیار خوبی را برای پاسی از شب به همراه داشته باشید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

این ایزد در سنت زرتشتی و مهرپرستی مقدس و مهم محسوب میشده. یکی از آیینهاي ویژه این شب که در قدیم بین مردم این استان رواج داشته سنت "شلی ملی" است خرید کادو شب یلدا . در بخش قبل گفتیم که امروزه طلا هدیهای گران است. با این حال در هر گوشهاي رسمی برگزار میشود که جشن آنها را از دیگران متمایز میکند. خرید کادو شب یلدا همه ایرانیها سیامین شب آذر ماه هر سال را با نام شب تولد خورشید جشن میگیرند. بردن هدیه شب یلدا برای عروس یا همان کادوی شب چله یکی از رسوم قدیمی ایرانیها است که تقریباً در همه اقوام به شکلهای مختلف انجام میشود. خرید کادو شب یلدا براي همین بود که ایرانیها در آن تا تولد خورشید دور آتش جمع میشدند و سفره پهن میکردند. میگویند در شب یلدا در استان چهارمحال و بختیاري که بیشتر بختیاريهاي ایران آنجا سکونت دارند، چند خانواده دور هم جمع میشوند و کسانی که شاهنامه را از حفظ هستند براي دیگران میخوانند. خرید کادو شب یلدا بختیاريها: اگر شب یلدا را در میان قوم بختیاري بگذرانید به جاي حافظ همیشگی سفره یلدا شاهنامه فردوسی را میبینید و به جاي فال حافظ بساط شاهنامهخوانی برپاست. شب یلدا در قوم بختیاري به عنوان شب چله خوانده میشود. می توانید با این قالب انار یک ژله بسیار شیک و راحت برای دسر یلدا خرید کادو شب یلدا درست کنید. تازه داماد برای نامزدش هدیه میگیرد و طبق عرف شب یلدا، خانوادهی داماد در ظرفهای شیک و فانتری انواعی از میوه و آجیل تزیین میکنند. خرید کادو شب یلدا بختیاريها در این شب کدو تنبلهاي بزرگی که نماد خورشید را براي آنها دارد، آبپز میکنند و آنرا به صورت ریز ریز شده در آش کشک خرید کادو شب یلدا میخورند. در شب یلدا نان را تقسیم میکنند و هر کس که در قطعه نان او لپک جاي دارد، به بخت و اقبال معروف شده و او را شانسخانه میدانند. ایلامیها: مردم ایلام معمولا هندوانه را از یک ماه پیش خریداري کرده و در خانه براي شب یلدا نگهداري میکنند. در این شب عدهاي از کودکان به بالاي پشتبام خانههاي شهروندان مختلف میرفتند و با آویزان کردن سبدي از طریق طناب به درون خانه همسایه و تکرار بیتهاي موزون خواستار شریک شدن آنان در تنقلات میشدند. در این شب افراد با جمع شدن در خانه بزرگ فامیل، خواندن شعر و داستان، خوردن شیرینی، آجیل و انواع تنقلات، بلندترین شب سال تا پاسی از شب خرید کادو شب یلدا بیدار میمانند. امسال شاید اولین سال در تاریخچه شب یلدا باشد که نمیتوانیم برخلاف دیگر سالها بلندترین شب سال را در کنار عزیزانمان باشیم. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

"برای این کار، پوست هندوانههای شب یلدا را میبرند، آن را چهار قسمت کرده، چهار تکه را در دست گرفته و نیت =>خرید کادو شب یلدا میکنند. یک قطعه سبز و سه قطعه سفید، باطل است و هر چهار قطعه سبز یعنی اینکه «شما خیلی خوششانساید». این متخصص تغذیه در ادامه گفت: مطالعاتی که در آمریکا انجام شد نشان داد افرادی که در طول یک هفته کمتر از ۴۰ گرم مصرف می کنند بیشتر در خطر مرگ و میر قرار دارند. خرید کادو شب یلدا =>خرید کادو شب یلدا نان رگاگ و غذایی به نام سوراغ و مهیاوه، هواری ماهی و قلیه ماهی هم از دیگر غذاهایی است که پختن آن در شب یلدا مرسوم است. خرید کادو شب یلدا پاکسازی سموم از بدن، در ایجاد شادمانی و نشاط در افراد بسیار موثر است و کبد که وظیفه پاکسازی سموم از بدن را دارد، با مصرف انار تقویت میشود. پالتوهای زمستانی و یا چکمههای زیبا، شالهای بافت و گرم نمونههای خوبی برای هدیه در این مناسبت است. ارزش تغذیه ای هندوانه: 90 درصد بافت هندوانه از آب تشکیل شده است، در نتیجه برای رفع عطش بسیار مفید است. خرید کادو شب یلدا مرسوم است که در شب یلدا، بزرگ خانواده تفألی به دیوان حافظ می زند و اهل ذوق و شاعری، سروده های خود را برای دیگران می خوانند. خرید کادو شب یلدا اما شب یلدا فقط دور هم نشینی و مرور خاطره ها نیست، علاوه بر آداب و رسوم فوق شامل رسوم تغذیه ای خاص خود نیز است." به علاوه مطالعات نشان میدهد که مصرف منظم این میوه، از بروز حملات آسم، سرطان کولون و حتی آرتروز میکاهد؛ حتی هندوانه را درمان بیماری های کلیه ، نقرس و بواسیر هم خرید کادو شب یلدا میدانند. آئین مهرپرستی یا آئین مهر برپایه پرستش میترا در دوران پیش از آئین زرتشت شکل گرفتهاست و در اروپا به آئین میتراییسم هم خرید کادو شب یلدا گفته میشود. درصد کمی قند دارد و میزان کالری آن بسیار پایین است، اما نکته مهم در این جاست که همیشه هندوانه را به عنوان میان وعده مصرف کنید، نه به همراه غذا زیرا در هضم و جذب اختلال ایجاد می کند. هندوانه: یکی از ارکان سفره شب یلدا، میوه هندوانه است که همیشه به شیوه های جذابی تزیین می شود، اما چرا هندوانه؟ ویتامینهای «A» و «C» و «لیکوپن» از مهم ترین ضداکسیدکنندههای هندوانه به شمار میآیند. هندوانه که قاچهای مدور میخورد، چون خورشید، یادآور گرمای تابستان و فرونشاندن عطش است یا انار، صندوقچه دانههای مروارید سرخ، نماد زایش و سلامتی است. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید کادو شب یلدا لطفا به بازدید از وب سایت ما.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

به طور کلی نوع زندگی افراد امروزه دستخوش تغییراتی شده و شکل زندگی آنها به صورت گذشته نیست چرا که وقتی معماری دگرگون میشود تمامی بنیانهای زندگی نیز تغییر میکند. خرید کادو شب یلدا سال نو آنها که در یازدهم دیماه شروع میشود؛ نزدیک به شب یلدا خرید کادو شب یلدا ست. بنابراین اگر شما هم میل به شنیدن این حکایتها و افسانهها دارید میتوانید با اجاره سوئیت در اراک اقامت داشته باشید و این مراسم تماشایی را از نزدیک ببینید. پ.ن دوم: اگر مشتاق هستید در شب یلدا مراسم ویژۀ اهالی استان قزوین را از نزدیک شاهد باشید میتواند با اجاره سوئیت در قزوین اقامت داشته باشید و در این مراسم باشکوه با اهالی شهر قزوین سهیم خرید کادو شب یلدا شوید. همچنین در استان مرکزی نیز افراد مسنتر در دورهمی یلدایی به بیان قصهها و افسانههای کهن همراه با چاشنیی از خاطرات دوران جوانی خود میپردازند. مراسم شب یلدا در استان مرکزی نیز همراه با دورهمی و انواع و اقسام میوههای سرخ و تنقلات خوشمزه سپری میشود. همچنین تنقلاتی از قبیل نخود کشمش و تخمه و خرما نیز پای ثابت سفرههای یلدا در استان مرکزی به شمار میروند. میوههای مخصوص شب یلدا در استان مرکزی عبارتند از: انگور و هندوانه. اهالی استان قزوین این رسم نیکو را با نام شب چره میشناسند و برای این رسم باشکوه احترام ویژهای خرید کادو شب یلدا قائل هستند. اهالی قزوین این دید و بازدید یلدایی را با شگون میدانند و تحت هر شرایطی این مراسم دلانگیز را برگزار میکنند. بدون شک شنیدن این داستانها و خاطرهها بسیار دلانگیز و جذاب خواهد خرید کادو شب یلدا بود. در شب یلدا که به تاریخ آخرین شب از فصل پاییز (یعنی 30 آذرماه) می باشد اعضای خانواده شاهد طولانی ترین شب سال خرید کادو شب یلدا خواهند بود. در واقع در این شب به نوعی می توان گفت می توان خانواده ها را برای مدتی طولانی به دور هم جمع کرد و شاهد لذت بردن هر عضو از این جمع بود. در این شب خانواده به دور همدیگر جمع می شوند و خنده رو با خوردن میوه های متنوع شب را تا صب خرید کادو شب یلدا سپری میکنند. خرید کادو شب یلدا پس در ادامه با ما همراه باشید. پاییز دلش میخواهد بماند و نمایش رنگارنگش را ادامه دهد. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

فاینداتور می خواهیم کمی از کلیشه ها دور شویم و یلدا را از بُعد دیگری به شما عزیزان معرفی خرید کادو شب یلدا کنیم. اهمیت شب یلدای ایرانی را می توان در دقت تخمین زمان آن دانست که وقوع آن با خطای بسیار کمی مصادف با انقلاب زمستانی و روز اول دی خرید کادو شب یلدا ماه خرید کادو شب یلدا است. مردان و جوانان فامیل با دستهای از چوبهای نازک درخت انار به نام «دسته گز» مایع مزبور را هم میزنند. محمدمهدی مسیبی، از دوستان خوب من است که در این خانهی مجازی با او آشنا شدهام و هنوز فرصت دیدار دست نداده. یکی از آیینu200aهای شب یلدا در ایران، تفال با دیوان خرید کادو شب یلدا حافظ است. یکی از آیین های شب یلدا در ایران، تفال با دیوان حافظ است. سینی بزرگ جایشان را به یک سینی کوچک داده و با پارچه و روبانهای رنگارنگ تزیین میشود و هدیه ها بر رویشان خرید کادو شب یلدا قرار میگیرد. از 5000 سال پیش ایرانیان باستان در روز اول دی ماه یلدا را جشن می گرفتند و این شب بلند را بهانه ای برای گردهم آمدن اعضای خانواده های ایرانی قرار می دادند. خرید کادو شب یلدا کشور ایران به عنوان شانزدهمین کشور بزرگ دنیا، در نیم کره شرقی و شمالی کره زمین قرار دارد. آنقدر هم میزنند تا به صورت کف درآید و این کار باید در محیط سرد صورت گیرد تا مایع مزبور کف کند. شب چله یا شب یلدا به معنای شب زایش خورشید است زمانی که بعد از آن روشنایی و روز بر تاریکی و شب غلبه می کند. اعتقاد بر این است که با خوردن ماست یا هندوانه در شب یلدا، هرگز در زمستان سردشان نخواهد شد. این اعتقاد پدید آمد که نور و روشنایی و تابش خورشید نماد نیک و موافق بوده و با تاریکی و ظلمت شب در نبرد خرید کادو شب یلدا و کشمکشند. لازم به ذکر است یلدا در سرزمینهای فلات ایران روسیه و دیگر کشورها با پیشینه ی تاریخی برگزار میشود. خرید کادو شب یلدا چون از فردای این شب، چله بزرگ زمستان آغاز میشود به آن شب چله میگویند. در تویسرکان و ملایر، گردو و کشمش و مویز نیز خورده میشود که از معمولترین خوراکیهای موجود در ابن استانها است. نمونه ای از هدیه که چندین سال است در مناسبت های مختلف از جمله عید، تولد، مراسم ازدواج، شب یلدا استفاده می شود و کار را برای هدیه دهنده بسیار سهل کرده است. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید کادو شب یلدا وب سایت خود باشید.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

اما این مهمان های تازه وارد مثل کیک و ژله و هل هوله های جدید هم طرفداران خودش را دارد . همانطور که در بالا گفتم سفره های یلدای امروز چند مهمان تازه وارد دارند مثل ژله و کیک و گیفت و خرید کادو شب یلدا غیره . در لینک زیر میتوانید ایده های جالب و زیبایی برای تزیین لبو برای شب یلدای عروس پیدا کنید و این خوراکی سالم و خوشمزه و نوستالژیک را با زیبایی بیشتری سر سفره یلدای عروس خانم بنشانید. ژله جزء خوراکی های تازه وارد شب یلداست ، در گذشته خوراکی ها سنتی تر و سالم تر و ساده تر بودند . خرید کادو شب یلدا گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. گوییا در کنارهم بودن را میبایست دور از هم به سرور نشست. معمولا از همه انواع میوه های فصل از هر کدام به تعداد لازم تهیه میشود و در یک ظرف زیبا چیده میشود . وجود این خاطرات یک چیز را یادآوری میکند؛ اینکه این رسم هنوز که هنوز است، در میان مردم برقرار است و هر سال باعث زایش خاطراتی جدید خرید کادو شب یلدا میشود. مردم در شب یلدا به شب زندهu200aداری می پردازند و برخی نیز بسیاری از دوستان و بستگان خود را دعوت می کنند. مهمتر از آن، این رفتار نشان میدهد که وقت صرف کردهاید تا سلیقه و علاقهی فرد را به خوبی درک کنید. این کاملا بستگی به شما و سلیقه فرد مقابلتان دارد. خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا اول این که این مواردی که ذکر میکنم اجباری نیست و بسته به توان و فرهنگ و رسوم شما کم و زیاد می شود. خرید کادو شب یلدا اصولا با زیاد شدن تشریفات و زرق و برق به رسم و رسوم قدیمی تزیینات به بخش سخت تر و مهم تر از تهیه و تدارک هدایا و مراسمات تبدیل شده خرید کادو شب یلدا است. اگر هم دوست دارید خودتان کیک شب یلدا را در خانه تهیه کنید حتما از مدل های ساده و زیبای تزیین کیک شب یلدا ی مطلب پایین حداکثر استفاده را خواهید خرید کادو شب یلدا کرد. البته اغلب کیک شب یلدا از خارج از منزل تهیه میشود ولی با دیدن این پست ها میتوانید یکی که بیشتر دوست دارید یا خاص تر است برای عروس خانم از چند روز قبل به یک قنادی سفارش دهید . برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

اما به طور کل آجیل و میوه ها تزئین شده پای ثابت شب چله ای است. نور و گرمای خورشید برای تمامی کائنات حیات بخش است و بدون ذره ای تبعیض همگان را در بر خرید کادو شب یلدا می گیرد. در این شب رسم بر آن بوده تا میزبان، دیوان حافظ را در اختیار بزرگ خانواده قرار دهد و آنگاه میهمانان هر کدام نیت نموده و وی برای آنان تفالی به حافظ می زند. استان آذربایجانشرقی نیز به عنوان یکی از خطههای زرخیز ایران زمین برای زنده نگه داشتن این شب بیادماندنی برای خود آداب و رسوم ویژهای دارند که به پارهای از آنان خرید کادو شب یلدا اشاره میشود. در گذشته ها مردم بر بلندی ها یا کوه ها می رفتند تا ستاره ایزد مهر (تیشتر ) را که به شباهنگ نیز معروف است در آسمان تاریک رویت کنند. اعضای گروه گیفت فلو دور هم جمع شده اند تا با ارایه ی بهترین و خاص ترین دسته گل ها و هدیه ها متناسب با سلیقه ی شما، حس شادی و لبخند را بر لب های شما عزیزان بیاورند. شما هم اگر تصمیم به تزیین خانه تان برای شب یلدا دارید می توانید از درکوب های اناری استفاده کنید. خرید ساعت هم برای هدیه، کار جذاب و البته کلاسیکی خرید کادو شب یلدا است. خورد و خوراک هم پایه ثابت این مراسم خرید کادو شب یلدا است. خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا گونههای بی شمار آجیل و تنقلاتی چون نخودچی، کشمش، حلواشکری، رنگینک و خرما و میوههایی چون انار و به ویژه هندوانه خوراکیهای این شب را تشکیل میدهند. خرید کادو شب یلدا از سنت های دیگر خوردن سنجد در کنار آجیل، انار و هندوانه می باشد و شاید اشاره به رنگ قرمز آنها دارد و به نوعی همسان با روشنایی خورشید است. آداب و رسوم شب یلدا در این استان، شباهت زیادی به سایر استانها دارد؛ اما بهطورقطعی میتوان گفت که شیوههای مهماننوازی و عادات خوراکی هر منطقه آنقدر خاص است که به این آیین، رنگ و بوی خرید کادو شب یلدا متفاوتی میبخشد. اما پر واضح است که جشن مذکور دارای بعد معنایی یا باطنی نیز بوده است. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید کادو شب یلدا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

برای تمامی مشتریان تان اهمیت ویژه ای قائل شوید حتی آنهایی که مدت هاست از شما خرید نکرده اند، تا بتوانید خود را در ذهن مشتری ماندگار کنید. علاوه بر زوج ها در این شب بسیاری از افراد به دوستان، نزدیکان، خانواده و سایر عزیزان خود هدیه شب یلدا را خرید کادو شب یلدا اهدا میکنند. و امروز بر روى طاقچه عادت هایمان غبار خرید کادو شب یلدا مى گیرند. خرید کادو شب یلدا علاوه بر اینها، آب انار غلظت بالایی از نظر قندها دارد و مصرف بیرویه این نوشیدنی میتواند قند خون را افزایش دهد که برای افراد مبتلا به دیابت خوب نیست. محققان آمریکایی با بررسی تاثیر مصرف آب انار طبیعی بر زوجهای جوان و میانسال به این نتیجه رسیدهاند که مصرف یک لیوان آب انار میتواند باعث افزایش ترشح هورمون جنسی تستوسترون، هم در مردان و هم در زنان شود. خرید کادو شب یلدا این مساله، به خودی خود میل جنسی را افزایش میدهد. از این رو، افرادی که با مشکل هضم مواجه هستند یا بعد از وعدههای اصلی غذایی احساس پری و سنگینی شدید میکنند، میتوانند انار یا آب انار را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانند. شب یلدای عروس ، تنها به خریدهای داماد ختم نمی شود بلکه عروس خانم نیز در این شب باید تمام هنر خود را نشان دهد یا به قول معروف جلوی مادر شوهر خود هنرنمایی کند ! افراد مبتلا به فشار یا غلظت خون میتوانند آب انار را بلافاصله پس از صرف غذا مصرف کنند اما کمخونها باید بین صرف غذا و مصرف آب انار، حداقل یکی دو ساعت خرید کادو شب یلدا فاصله بیندازند. خرید کادو شب یلدا مصرف هر یک عدد انار، میتواند چیزی حدود ۲۰ تا ۳۵ گرم فیبر به بدن برساند و نزدیک به ۴۵ درصد از فیبر مورد نیاز روزانه ما را تامین کند. انار، سرشار از ترکیبات ضدالتهابی است و از این رو، مصرف این میوه یا آب طبیعی آن میتواند برای افرادی که مبتلا به بیماریهای مرتبط با ضعف سیستم ایمنی مانند آرتریت روماتوئید یا پوکی استخوان هستند، بسیار خرید کادو شب یلدا مفید باشد. خصوصا ساعت مچی نمایانگر شخصیت یک مرد است و میتواند تاثیر زیادی در خوشتیپی و جذابیت او خرید کادو شب یلدا داشته باشد. مقداری برگ های سوزنی سبز رنگ جمع آوری کرده و با این برگ های سوزنی و چوب های اناری یک دسته گل زیبا درست کنید. این کار عملی است که پیوند بین انسانxadها با هر نوع ارتباط اعم از روابط خانوادگی، دوستانه و کاری را رنگ و بویی دیگر میxadبخشد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید کادو شب یلدا وب سایت خود باشید.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

به بياني ديگر، در سرماي آغازين زمستان، دور كرسي نشستن و تا نيمه شب ميوه و آجيل و غذا خوردن و به فال حافظ گوش كردن از ويژگي هاي شب يلدا است. خرید کادو شب یلدا شاهنامه خواني و قصه گويي پدربزرگ و مادربزرگ دور كرسي براي كوچكترها نيز از آيين هاي يلدا است كه خاطرات شيريني براي بزرگسالي آنها فراهم مي آورد. ميوه هايي كه مي بايستي در اين شب تمامي آنها (به جز سيب و به) خورده شود و چيزي براي فردا، يعني فرداي زمستان خرید کادو شب یلدا باقي نماند. خرید کادو شب یلدا مجالس مشاعره و معماگويي در اين شب به اوج خود مي رسيده و شرط بندي هاي مختلف براي سپري كردن طولاني ترين شب سال رواج خوبي داشته است. در تبريز نيز در موسم يلدا «عاشيق ها» مي نوازند. نامي از شب يلدا در ميان نيست كه مي توان دليل آن را خانوادگي و همگاني و غير رسمي بودن جشن يلدا دانست. خرید کادو شب یلدا آجيل و شب چره، كه شامل دانه هايي چون گندم و نخود برشته، تخمه هندوانه و كدو، بادام، پسته، فندق، كشمش، انجير و توت خشك است، در بسياري از شب نشيني ها، مهماني ها و گردش ها فراموش نمي شد. هنداوانه دارای آنتی اکسیدان های قوی است که توانایی کاهش خطر ابتلا به سرطان ها را دارد، همچنین پتاسیم موجود در هندوانه به کاهش فشار خون و خطر تشکیل سنگ کلیه کمک قابل توجه ای می کند. به علاوه مطالعات نشان میدهد که مصرف منظم این میوه، از بروز حملات آسم، سرطان کولون و حتی آرتروز میکاهد؛ حتی هندوانه را درمان بیماری های کلیه ، نقرس و بواسیر هم میدانند. در گذشته تهرانی ها در این شب به خانه های بزرگان فامیل می خرید کادو شب یلدا رفته اند. خرید کادو شب یلدا پیشینه این شب به سال های بسیار دور بر می گردد و هنوز کسی مبدا تاریخی آن را به طور مشخص خرید کادو شب یلدا نمی داند. در سده هاي اخير به رسم هاي شب يلدا افزوده خرید کادو شب یلدا شده است. در كتاب ها و سندهاي تاريخي به برگزاري مراسم شب يلدا اشاره اي نشده است. قصه هايي كه عاشيق ها در شب يلدا مي گويند ريشه در افسانه هاي كهن ايراني دارد. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا لطفا از سایت ما دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

در این شب افراد خانواده سفره ای از میوه ها و آجیل های مخصوص که جنبه ای نمادین دارند، بر پا می کنند و حافظ می خوانند. خرید کادو شب یلدا در این شب ایرانی ها به دید و بازدید هم خواهند رفت و کادو هایی را برای یکدیگر تهیه می کنند . و طبیعت دوباره آهنگ زندگی سر می دهد و خرمی، دنیا را فرا می گیرد. دوباره داغ دل مـــرا خرید کادو شب یلدا تــازه میـکند! این تغییر در نزد مردم ایران به زایش دوباره خورشید معروف است و شب یلدا به عنوان شب زایش گرامی داشته می شود. در ایران باستان از روز اول دی با عنوان خرم روز نیز یاد می نمودند، چرا که طولانی ترین شب سال که یلدا نام دارد را پشت سر نهاده است. در روز بعد یعنی اول دی خورشید به جهت شرق شمالی تغییر مکان داده و باعث طولانی شدن روز می شود. خرید کادو شب یلدا این آئین در ارتباط با رویداد های کیهانی بوده و در آن بلند ترین شب سال را که طولانی ترین روز را نیز به دنبال دارد، جشن گرفته می شد. خرید کادو شب یلدا جشن یلدا در ایران یک جشن ملی است که پیشینه ی آن را به ایران باستان نسبت می دهند. جشن یلدا یک جشن ایرانی است که معمولا خانوادگی برگزار می شود و خانواده ها در ایران فارغ از هر دین و مذهبی آن را ارج می نهند. خرید کادو شب یلدا میستایم مهر ایزاد، آن اهواری بزرگ بی همتا آفریننده آن را، میستایم با آیین دین با شاخههاي سبز برسم ماه را و آن خورشید را، ستارگان، و مهر راکه سرور همه ی کشورهاست. به طوری که با انواع هدایای دکوراتیو، ماندگار، مدرن، جذاب و زیبا در صفحه هدایای ویستور مواجه می شوید. فراموش نکنید که برای فعالسازی این بسته فقط تا پایان ۳۰ آذر فرصت خرید کادو شب یلدا دارید. خرید کادو شب یلدا شب چله با رویداد های کیهانی و حرکت خورشید در ارتباط بوده و در پایان پاییز به پایین ترین نقطه خود در جنوب شرقی زمین می رسد. قطعا گرمی و صمیمیت خانوادهها را با این هدیه افزایش خواهید داد. کار با آنها راحت است و در ظرف ۲۴ ساعت برگههای خشک شده را خرید کادو شب یلدا تحویلتان میدهد. این جشن که به جشن شب چله نیز معروف است هر ساله با استقبال چشمگیری در میان ایرانیان برگزار می شود. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید کادو شب یلدا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

مؤنث و مذکر دانستن شب یلدا به این باور دیرینه برمیگردد که از ابتدای خلقت تمام خلایق چه جاندار و چه بیجان همگی از دو جنس مذکر و مؤنث خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا ایجاد شدهاند. مراسم شب یلدا در استان کهگیلویه و بویر احمد به دورهمی تمام افراد خانواده در منزل بزرگترین فرد خانواده برگزار میشود. همچنین بر سر سفرۀ یلدا در این استان جذاب و تماشایی آشی محلی با نام دووا به همراه شیربرنج به چشم دیده میشود. میوههایی که بر سر سفرۀ یلدایی مازندرانیهای عزیز و دوستداشتنی قرار میگیرد شامل انار و هندوانه و ازگیل میشود. در استان مازندران نیز مراسم شب یلدا با دورهمی و شاهنامهخوانی و تفأل به حضرت حافظ سپری میشود. اما اگر ترجیح میدهید مراسم شب یلدا را خیلی متفاوت و منحصر به فرد با آنچه در شهر خودتان میگذرد به روز برسانید، میزبون پیشنهاد میکند شهر همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. در اردبیل و آذربایجان، هموطنان آذری، ماستی را که شبیه پنیر درست شده، می خورند و اعتقاد دارند خوردن ماست بریدهشده در شب یلدا، بدن را در مقابل سوز و سرمای زمستان مقاوم میکند. این تولد در سال ۵۱ پادشاهی اشکانیان که برابر با سال ۱۹۶ میلادی بوده است اتفاق میافتد. خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا در واقع تفاوت شب یلدا در استان پهناور و بهشتی مازندران با سایر استانهای کشور عزیزمان ایران زیبا حضور ازگیل است، میوهای که مخصوص و ویژۀ این استان سبز است و در سایر استانها رویش پیدا نمیکند. ما طالب یک فالیم، ترا قسم می دهم به شاخ نباتت، که نیت فلانی را روشن کن و بگو که چیست» و بعد فال می گیرد و دیوان را به فرد با سواد مجلس می دهد تا فال را بخواند. عشق در راه است اگر درها را نمی بندید ، خود را دست کم نگیرید. HREF="">خرید کادو شب یلدا بصورت دقیق تاریخ پیدایش این جشن را نمی توانیم مشخص کنیم. خرید کادو شب یلدا میتوانید از بین کارهایشان آن را که با سلیقه تان جور است انتخاب کنید؛ یا سفارش ویژه و خاصتان را بدهید برایتان اجرا کنند. مردم استان مازندران این شب را جشن میگیرند چون اعتقاد دارند سپیده که بدمد خورشید بر شب تاریک و سرد و طولانی زمستان پیروز خرید کادو شب یلدا شده است. مردم اصفهان بر این باور هستند که زمستان از دو چلۀ کوچک و بزرگ تشکیل یافته است. =>خرید کادو شب یلدا انسانهایی که عاشق عبادت هستند، این شب بلند بهترین فرصت برای راز و نیاز و مناجات با خداوند است. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید کادو شب یلدا.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

انسانها با توسل به برکتخیزی و پردانه بودن آنها، خودشان را نیز مانند آنها برکتآور میکنند و نیروی باروری را در خویش افزایش میدهند. این آیین به واسطه اسیران جنگی به تدریج در روم خرید کادو شب یلدا گسترش یافت. میوههای مختلفی در شب یلدا مصرف میشود که میوه اصلی، هندوانه میباشد. از سوی دیگر تازه عروس و داماد ها هم خرید شب چله برای یکدیگر می کنند و از این روست که بازار پوشاک و طلا فروشی ها و میوه و خشکبار در این شب ها داغ است. در آن، یک نفر با موهای بلند و سیاه رنگ در خانه همسایهها میرود و از آنها هدیههایی مثل: نمک، نان، نوشیدنی، پودینگ میوه، شیرینی، شکلات و غیره خرید کادو شب یلدا طلب خرید کادو شب یلدا میکند. بدین ترتیب خواهید توانست تجربه خوبی را در انتخاب و خرید کادو برای خانواده و عشقتان تجربه کنید و حس خوب دادن هدیه شب یلدا را با آنها خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا شریک شوید. آنها به سمت بلندیها میروند و در مراسمی آیینی چنین وانمود میکنند که خورشید را به سنگها بستهاند تا روزها بلندتر شوند. یهودیان مراسمی به نام حنوکا دارند و این شب در میان مسیحیان بهانه جشن کریسمس شده است. ریشه این کار به افسانه قدیمی کره باز میگردد که میگوید در آخرین روز پاییز روح یک شکارچی به خانه روستاییان میآید تا طعمه فصل سرمایش را بیابد. خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا كوچكي و بزرگي هندوانه نيز مربوط به نوع خاكي است كه اين محصول در آن كاشته ميشود و محصول آبي آن بسيار درشت تر از محصول ديمي آن ثمر ميدهد. این غذاها در فرهنگ شرق آسیا، نماد همبستگی و اتحاد خانواده هستند. همچنین این شرکت هدایای خاص تبلیغاتی نیز برای شب یلدا تدارک دیده است که میتوانید از شرکت پیشکش استعلام بگیرید. گرفتن فال حافظ و شاهنامه خوانی از رسومات دیگر و همچنین آیین شب یلدا و باورهای مردم باستان این شب است. حتی گفته می شود مسیحیان سرزمین هاي اروپایی نیز در قرن هاي گذشته، آخرین شب پاییز و تولد حضرت مسیح را با یکدیگر جشن می گرفتند. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید کادو شب یلدا.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

در قدیم خانواده داماد هدایا را بر روی سینی بزرگی قرار می دادند که به آن طبق می ="" >خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا گفتند. کتاب حافظ در اکثر خانه ها وجود دارد ، برای تفال زدن به حافظ ازکسی که شعر را به خوبی می خواند و می تواند تفسیر کند ، بخواهید برای شما فال بگیرد . شعر شب یلدا از حافظ و سعدی تا سهراب سپهری گلچین بهترینها! ="" >خرید کادو شب یلدا اگر می خواهید تا به شب یلدای خود هدیه بدهید و یا به دنبال یک ماگ مخصوص برای شب یلدا هستید این گزینه را از دست ندهید. برگزاری مراسم شب یلدا و آداب و رسوم و سنت های آن به قدری جذاب و هیجان انگیز است که از سال ۲۰۰۸ به صورت کاملاً رسمی در فهرست گنجینه های ملی ایران به ثبت رسیده است. هر یک از شهرهای مختلف ایران،مراسم شب یلدا را با نقاط مشترک به صورت متفاوت برگزار خرید کادو شب یلدا میکنند. این خرجی پس از غروب آفتاب به خانه عروس فرستاده میشود. یکی از مراسمی که در شب چله به عنوان مراسم هدیه معروف است، هدیه دادن به خانواده عروس می باشد. این منابع غذایی به کاهش فشار خون هم کمک می کنند. "مردم شهر اصفهان درباره مراسم شب یلدا عقیدهای دیگر دارند؛ مردم اصفهان قدیم، شب چله را به دو بخش چله کوچک و چله تقسیم بندی می کنند. مراسم هدیه دادن در شب یلدا صرفاً به اعضای خانواده منتهی نمی شود، شب چله یک فرصت استثنایی است تا کسب و کارها به ویژه شرکت ها و سازمان ها پیرامون تبلیغات و بازاریابی خود، سرمایهگذاری متفاوتی را خرید کادو شب یلدا انجام دهند. مراسم شب چله در کشورهایی نظیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان با شباهت های زیاد به مراسم ایران باستان برگزار می گردد. انتخاب رنگ میوه هایی که در این مراسم استفاده میشود نیز ریشه در ایران باستان به ویژه در دوره قبل از اسلام دارد. خرید کادو شب یلدا این منابع غذایی به کاهش فشار خون هم کمک می کنند. خرید کادو شب یلدا یلدا و مراسمی که در نخستین شب بلند زمستان و بلندترین شب سال برپا می کنند سابقه یی بسیار دراز =>خرید کادو شب یلدا داشته است. مسئله هدیه دادن در شب یلدا یکی از جذاب ترین قسمت های این سنت باستانی است." اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید کادو شب یلدا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0