نوشته شده توسط : shiva soleymani

"برای این کار، پوست هندوانههای شب یلدا را میبرند، آن را چهار قسمت کرده، چهار تکه را در دست گرفته و نیت =>خرید کادو شب یلدا میکنند. یک قطعه سبز و سه قطعه سفید، باطل است و هر چهار قطعه سبز یعنی اینکه «شما خیلی خوششانساید». این متخصص تغذیه در ادامه گفت: مطالعاتی که در آمریکا انجام شد نشان داد افرادی که در طول یک هفته کمتر از ۴۰ گرم مصرف می کنند بیشتر در خطر مرگ و میر قرار دارند. خرید کادو شب یلدا =>خرید کادو شب یلدا نان رگاگ و غذایی به نام سوراغ و مهیاوه، هواری ماهی و قلیه ماهی هم از دیگر غذاهایی است که پختن آن در شب یلدا مرسوم است. خرید کادو شب یلدا پاکسازی سموم از بدن، در ایجاد شادمانی و نشاط در افراد بسیار موثر است و کبد که وظیفه پاکسازی سموم از بدن را دارد، با مصرف انار تقویت میشود. پالتوهای زمستانی و یا چکمههای زیبا، شالهای بافت و گرم نمونههای خوبی برای هدیه در این مناسبت است. ارزش تغذیه ای هندوانه: 90 درصد بافت هندوانه از آب تشکیل شده است، در نتیجه برای رفع عطش بسیار مفید است. خرید کادو شب یلدا مرسوم است که در شب یلدا، بزرگ خانواده تفألی به دیوان حافظ می زند و اهل ذوق و شاعری، سروده های خود را برای دیگران می خوانند. خرید کادو شب یلدا اما شب یلدا فقط دور هم نشینی و مرور خاطره ها نیست، علاوه بر آداب و رسوم فوق شامل رسوم تغذیه ای خاص خود نیز است." به علاوه مطالعات نشان میدهد که مصرف منظم این میوه، از بروز حملات آسم، سرطان کولون و حتی آرتروز میکاهد؛ حتی هندوانه را درمان بیماری های کلیه ، نقرس و بواسیر هم خرید کادو شب یلدا میدانند. آئین مهرپرستی یا آئین مهر برپایه پرستش میترا در دوران پیش از آئین زرتشت شکل گرفتهاست و در اروپا به آئین میتراییسم هم خرید کادو شب یلدا گفته میشود. درصد کمی قند دارد و میزان کالری آن بسیار پایین است، اما نکته مهم در این جاست که همیشه هندوانه را به عنوان میان وعده مصرف کنید، نه به همراه غذا زیرا در هضم و جذب اختلال ایجاد می کند. هندوانه: یکی از ارکان سفره شب یلدا، میوه هندوانه است که همیشه به شیوه های جذابی تزیین می شود، اما چرا هندوانه؟ ویتامینهای «A» و «C» و «لیکوپن» از مهم ترین ضداکسیدکنندههای هندوانه به شمار میآیند. هندوانه که قاچهای مدور میخورد، چون خورشید، یادآور گرمای تابستان و فرونشاندن عطش است یا انار، صندوقچه دانههای مروارید سرخ، نماد زایش و سلامتی است. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید کادو شب یلدا لطفا به بازدید از وب سایت ما.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

اما این مهمان های تازه وارد مثل کیک و ژله و هل هوله های جدید هم طرفداران خودش را دارد . همانطور که در بالا گفتم سفره های یلدای امروز چند مهمان تازه وارد دارند مثل ژله و کیک و گیفت و خرید کادو شب یلدا غیره . در لینک زیر میتوانید ایده های جالب و زیبایی برای تزیین لبو برای شب یلدای عروس پیدا کنید و این خوراکی سالم و خوشمزه و نوستالژیک را با زیبایی بیشتری سر سفره یلدای عروس خانم بنشانید. ژله جزء خوراکی های تازه وارد شب یلداست ، در گذشته خوراکی ها سنتی تر و سالم تر و ساده تر بودند . خرید کادو شب یلدا گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. گوییا در کنارهم بودن را میبایست دور از هم به سرور نشست. معمولا از همه انواع میوه های فصل از هر کدام به تعداد لازم تهیه میشود و در یک ظرف زیبا چیده میشود . وجود این خاطرات یک چیز را یادآوری میکند؛ اینکه این رسم هنوز که هنوز است، در میان مردم برقرار است و هر سال باعث زایش خاطراتی جدید خرید کادو شب یلدا میشود. مردم در شب یلدا به شب زندهu200aداری می پردازند و برخی نیز بسیاری از دوستان و بستگان خود را دعوت می کنند. مهمتر از آن، این رفتار نشان میدهد که وقت صرف کردهاید تا سلیقه و علاقهی فرد را به خوبی درک کنید. این کاملا بستگی به شما و سلیقه فرد مقابلتان دارد. خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا اول این که این مواردی که ذکر میکنم اجباری نیست و بسته به توان و فرهنگ و رسوم شما کم و زیاد می شود. خرید کادو شب یلدا اصولا با زیاد شدن تشریفات و زرق و برق به رسم و رسوم قدیمی تزیینات به بخش سخت تر و مهم تر از تهیه و تدارک هدایا و مراسمات تبدیل شده خرید کادو شب یلدا است. اگر هم دوست دارید خودتان کیک شب یلدا را در خانه تهیه کنید حتما از مدل های ساده و زیبای تزیین کیک شب یلدا ی مطلب پایین حداکثر استفاده را خواهید خرید کادو شب یلدا کرد. البته اغلب کیک شب یلدا از خارج از منزل تهیه میشود ولی با دیدن این پست ها میتوانید یکی که بیشتر دوست دارید یا خاص تر است برای عروس خانم از چند روز قبل به یک قنادی سفارش دهید . برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

فاینداتور می خواهیم کمی از کلیشه ها دور شویم و یلدا را از بُعد دیگری به شما عزیزان معرفی خرید کادو شب یلدا کنیم. اهمیت شب یلدای ایرانی را می توان در دقت تخمین زمان آن دانست که وقوع آن با خطای بسیار کمی مصادف با انقلاب زمستانی و روز اول دی خرید کادو شب یلدا ماه خرید کادو شب یلدا است. مردان و جوانان فامیل با دستهای از چوبهای نازک درخت انار به نام «دسته گز» مایع مزبور را هم میزنند. محمدمهدی مسیبی، از دوستان خوب من است که در این خانهی مجازی با او آشنا شدهام و هنوز فرصت دیدار دست نداده. یکی از آیینu200aهای شب یلدا در ایران، تفال با دیوان خرید کادو شب یلدا حافظ است. یکی از آیین های شب یلدا در ایران، تفال با دیوان حافظ است. سینی بزرگ جایشان را به یک سینی کوچک داده و با پارچه و روبانهای رنگارنگ تزیین میشود و هدیه ها بر رویشان خرید کادو شب یلدا قرار میگیرد. از 5000 سال پیش ایرانیان باستان در روز اول دی ماه یلدا را جشن می گرفتند و این شب بلند را بهانه ای برای گردهم آمدن اعضای خانواده های ایرانی قرار می دادند. خرید کادو شب یلدا کشور ایران به عنوان شانزدهمین کشور بزرگ دنیا، در نیم کره شرقی و شمالی کره زمین قرار دارد. آنقدر هم میزنند تا به صورت کف درآید و این کار باید در محیط سرد صورت گیرد تا مایع مزبور کف کند. شب چله یا شب یلدا به معنای شب زایش خورشید است زمانی که بعد از آن روشنایی و روز بر تاریکی و شب غلبه می کند. اعتقاد بر این است که با خوردن ماست یا هندوانه در شب یلدا، هرگز در زمستان سردشان نخواهد شد. این اعتقاد پدید آمد که نور و روشنایی و تابش خورشید نماد نیک و موافق بوده و با تاریکی و ظلمت شب در نبرد خرید کادو شب یلدا و کشمکشند. لازم به ذکر است یلدا در سرزمینهای فلات ایران روسیه و دیگر کشورها با پیشینه ی تاریخی برگزار میشود. خرید کادو شب یلدا چون از فردای این شب، چله بزرگ زمستان آغاز میشود به آن شب چله میگویند. در تویسرکان و ملایر، گردو و کشمش و مویز نیز خورده میشود که از معمولترین خوراکیهای موجود در ابن استانها است. نمونه ای از هدیه که چندین سال است در مناسبت های مختلف از جمله عید، تولد، مراسم ازدواج، شب یلدا استفاده می شود و کار را برای هدیه دهنده بسیار سهل کرده است. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید کادو شب یلدا وب سایت خود باشید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

برای تمامی مشتریان تان اهمیت ویژه ای قائل شوید حتی آنهایی که مدت هاست از شما خرید نکرده اند، تا بتوانید خود را در ذهن مشتری ماندگار کنید. علاوه بر زوج ها در این شب بسیاری از افراد به دوستان، نزدیکان، خانواده و سایر عزیزان خود هدیه شب یلدا را خرید کادو شب یلدا اهدا میکنند. و امروز بر روى طاقچه عادت هایمان غبار خرید کادو شب یلدا مى گیرند. خرید کادو شب یلدا علاوه بر اینها، آب انار غلظت بالایی از نظر قندها دارد و مصرف بیرویه این نوشیدنی میتواند قند خون را افزایش دهد که برای افراد مبتلا به دیابت خوب نیست. محققان آمریکایی با بررسی تاثیر مصرف آب انار طبیعی بر زوجهای جوان و میانسال به این نتیجه رسیدهاند که مصرف یک لیوان آب انار میتواند باعث افزایش ترشح هورمون جنسی تستوسترون، هم در مردان و هم در زنان شود. خرید کادو شب یلدا این مساله، به خودی خود میل جنسی را افزایش میدهد. از این رو، افرادی که با مشکل هضم مواجه هستند یا بعد از وعدههای اصلی غذایی احساس پری و سنگینی شدید میکنند، میتوانند انار یا آب انار را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانند. شب یلدای عروس ، تنها به خریدهای داماد ختم نمی شود بلکه عروس خانم نیز در این شب باید تمام هنر خود را نشان دهد یا به قول معروف جلوی مادر شوهر خود هنرنمایی کند ! افراد مبتلا به فشار یا غلظت خون میتوانند آب انار را بلافاصله پس از صرف غذا مصرف کنند اما کمخونها باید بین صرف غذا و مصرف آب انار، حداقل یکی دو ساعت خرید کادو شب یلدا فاصله بیندازند. خرید کادو شب یلدا مصرف هر یک عدد انار، میتواند چیزی حدود ۲۰ تا ۳۵ گرم فیبر به بدن برساند و نزدیک به ۴۵ درصد از فیبر مورد نیاز روزانه ما را تامین کند. انار، سرشار از ترکیبات ضدالتهابی است و از این رو، مصرف این میوه یا آب طبیعی آن میتواند برای افرادی که مبتلا به بیماریهای مرتبط با ضعف سیستم ایمنی مانند آرتریت روماتوئید یا پوکی استخوان هستند، بسیار خرید کادو شب یلدا مفید باشد. خصوصا ساعت مچی نمایانگر شخصیت یک مرد است و میتواند تاثیر زیادی در خوشتیپی و جذابیت او خرید کادو شب یلدا داشته باشد. مقداری برگ های سوزنی سبز رنگ جمع آوری کرده و با این برگ های سوزنی و چوب های اناری یک دسته گل زیبا درست کنید. این کار عملی است که پیوند بین انسانxadها با هر نوع ارتباط اعم از روابط خانوادگی، دوستانه و کاری را رنگ و بویی دیگر میxadبخشد. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید کادو شب یلدا وب سایت خود باشید.



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

اما به طور کل آجیل و میوه ها تزئین شده پای ثابت شب چله ای است. نور و گرمای خورشید برای تمامی کائنات حیات بخش است و بدون ذره ای تبعیض همگان را در بر خرید کادو شب یلدا می گیرد. در این شب رسم بر آن بوده تا میزبان، دیوان حافظ را در اختیار بزرگ خانواده قرار دهد و آنگاه میهمانان هر کدام نیت نموده و وی برای آنان تفالی به حافظ می زند. استان آذربایجانشرقی نیز به عنوان یکی از خطههای زرخیز ایران زمین برای زنده نگه داشتن این شب بیادماندنی برای خود آداب و رسوم ویژهای دارند که به پارهای از آنان خرید کادو شب یلدا اشاره میشود. در گذشته ها مردم بر بلندی ها یا کوه ها می رفتند تا ستاره ایزد مهر (تیشتر ) را که به شباهنگ نیز معروف است در آسمان تاریک رویت کنند. اعضای گروه گیفت فلو دور هم جمع شده اند تا با ارایه ی بهترین و خاص ترین دسته گل ها و هدیه ها متناسب با سلیقه ی شما، حس شادی و لبخند را بر لب های شما عزیزان بیاورند. شما هم اگر تصمیم به تزیین خانه تان برای شب یلدا دارید می توانید از درکوب های اناری استفاده کنید. خرید ساعت هم برای هدیه، کار جذاب و البته کلاسیکی خرید کادو شب یلدا است. خورد و خوراک هم پایه ثابت این مراسم خرید کادو شب یلدا است. خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا گونههای بی شمار آجیل و تنقلاتی چون نخودچی، کشمش، حلواشکری، رنگینک و خرما و میوههایی چون انار و به ویژه هندوانه خوراکیهای این شب را تشکیل میدهند. خرید کادو شب یلدا از سنت های دیگر خوردن سنجد در کنار آجیل، انار و هندوانه می باشد و شاید اشاره به رنگ قرمز آنها دارد و به نوعی همسان با روشنایی خورشید است. آداب و رسوم شب یلدا در این استان، شباهت زیادی به سایر استانها دارد؛ اما بهطورقطعی میتوان گفت که شیوههای مهماننوازی و عادات خوراکی هر منطقه آنقدر خاص است که به این آیین، رنگ و بوی خرید کادو شب یلدا متفاوتی میبخشد. اما پر واضح است که جشن مذکور دارای بعد معنایی یا باطنی نیز بوده است. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید کادو شب یلدا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

در این شب افراد خانواده سفره ای از میوه ها و آجیل های مخصوص که جنبه ای نمادین دارند، بر پا می کنند و حافظ می خوانند. خرید کادو شب یلدا در این شب ایرانی ها به دید و بازدید هم خواهند رفت و کادو هایی را برای یکدیگر تهیه می کنند . و طبیعت دوباره آهنگ زندگی سر می دهد و خرمی، دنیا را فرا می گیرد. دوباره داغ دل مـــرا خرید کادو شب یلدا تــازه میـکند! این تغییر در نزد مردم ایران به زایش دوباره خورشید معروف است و شب یلدا به عنوان شب زایش گرامی داشته می شود. در ایران باستان از روز اول دی با عنوان خرم روز نیز یاد می نمودند، چرا که طولانی ترین شب سال که یلدا نام دارد را پشت سر نهاده است. در روز بعد یعنی اول دی خورشید به جهت شرق شمالی تغییر مکان داده و باعث طولانی شدن روز می شود. خرید کادو شب یلدا این آئین در ارتباط با رویداد های کیهانی بوده و در آن بلند ترین شب سال را که طولانی ترین روز را نیز به دنبال دارد، جشن گرفته می شد. خرید کادو شب یلدا جشن یلدا در ایران یک جشن ملی است که پیشینه ی آن را به ایران باستان نسبت می دهند. جشن یلدا یک جشن ایرانی است که معمولا خانوادگی برگزار می شود و خانواده ها در ایران فارغ از هر دین و مذهبی آن را ارج می نهند. خرید کادو شب یلدا میستایم مهر ایزاد، آن اهواری بزرگ بی همتا آفریننده آن را، میستایم با آیین دین با شاخههاي سبز برسم ماه را و آن خورشید را، ستارگان، و مهر راکه سرور همه ی کشورهاست. به طوری که با انواع هدایای دکوراتیو، ماندگار، مدرن، جذاب و زیبا در صفحه هدایای ویستور مواجه می شوید. فراموش نکنید که برای فعالسازی این بسته فقط تا پایان ۳۰ آذر فرصت خرید کادو شب یلدا دارید. خرید کادو شب یلدا شب چله با رویداد های کیهانی و حرکت خورشید در ارتباط بوده و در پایان پاییز به پایین ترین نقطه خود در جنوب شرقی زمین می رسد. قطعا گرمی و صمیمیت خانوادهها را با این هدیه افزایش خواهید داد. کار با آنها راحت است و در ظرف ۲۴ ساعت برگههای خشک شده را خرید کادو شب یلدا تحویلتان میدهد. این جشن که به جشن شب چله نیز معروف است هر ساله با استقبال چشمگیری در میان ایرانیان برگزار می شود. اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید کادو شب یلدا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

به بياني ديگر، در سرماي آغازين زمستان، دور كرسي نشستن و تا نيمه شب ميوه و آجيل و غذا خوردن و به فال حافظ گوش كردن از ويژگي هاي شب يلدا است. خرید کادو شب یلدا شاهنامه خواني و قصه گويي پدربزرگ و مادربزرگ دور كرسي براي كوچكترها نيز از آيين هاي يلدا است كه خاطرات شيريني براي بزرگسالي آنها فراهم مي آورد. ميوه هايي كه مي بايستي در اين شب تمامي آنها (به جز سيب و به) خورده شود و چيزي براي فردا، يعني فرداي زمستان خرید کادو شب یلدا باقي نماند. خرید کادو شب یلدا مجالس مشاعره و معماگويي در اين شب به اوج خود مي رسيده و شرط بندي هاي مختلف براي سپري كردن طولاني ترين شب سال رواج خوبي داشته است. در تبريز نيز در موسم يلدا «عاشيق ها» مي نوازند. نامي از شب يلدا در ميان نيست كه مي توان دليل آن را خانوادگي و همگاني و غير رسمي بودن جشن يلدا دانست. خرید کادو شب یلدا آجيل و شب چره، كه شامل دانه هايي چون گندم و نخود برشته، تخمه هندوانه و كدو، بادام، پسته، فندق، كشمش، انجير و توت خشك است، در بسياري از شب نشيني ها، مهماني ها و گردش ها فراموش نمي شد. هنداوانه دارای آنتی اکسیدان های قوی است که توانایی کاهش خطر ابتلا به سرطان ها را دارد، همچنین پتاسیم موجود در هندوانه به کاهش فشار خون و خطر تشکیل سنگ کلیه کمک قابل توجه ای می کند. به علاوه مطالعات نشان میدهد که مصرف منظم این میوه، از بروز حملات آسم، سرطان کولون و حتی آرتروز میکاهد؛ حتی هندوانه را درمان بیماری های کلیه ، نقرس و بواسیر هم میدانند. در گذشته تهرانی ها در این شب به خانه های بزرگان فامیل می خرید کادو شب یلدا رفته اند. خرید کادو شب یلدا پیشینه این شب به سال های بسیار دور بر می گردد و هنوز کسی مبدا تاریخی آن را به طور مشخص خرید کادو شب یلدا نمی داند. در سده هاي اخير به رسم هاي شب يلدا افزوده خرید کادو شب یلدا شده است. در كتاب ها و سندهاي تاريخي به برگزاري مراسم شب يلدا اشاره اي نشده است. قصه هايي كه عاشيق ها در شب يلدا مي گويند ريشه در افسانه هاي كهن ايراني دارد. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا لطفا از سایت ما دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

در قدیم خانواده داماد هدایا را بر روی سینی بزرگی قرار می دادند که به آن طبق می ="" >خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا گفتند. کتاب حافظ در اکثر خانه ها وجود دارد ، برای تفال زدن به حافظ ازکسی که شعر را به خوبی می خواند و می تواند تفسیر کند ، بخواهید برای شما فال بگیرد . شعر شب یلدا از حافظ و سعدی تا سهراب سپهری گلچین بهترینها! ="" >خرید کادو شب یلدا اگر می خواهید تا به شب یلدای خود هدیه بدهید و یا به دنبال یک ماگ مخصوص برای شب یلدا هستید این گزینه را از دست ندهید. برگزاری مراسم شب یلدا و آداب و رسوم و سنت های آن به قدری جذاب و هیجان انگیز است که از سال ۲۰۰۸ به صورت کاملاً رسمی در فهرست گنجینه های ملی ایران به ثبت رسیده است. هر یک از شهرهای مختلف ایران،مراسم شب یلدا را با نقاط مشترک به صورت متفاوت برگزار خرید کادو شب یلدا میکنند. این خرجی پس از غروب آفتاب به خانه عروس فرستاده میشود. یکی از مراسمی که در شب چله به عنوان مراسم هدیه معروف است، هدیه دادن به خانواده عروس می باشد. این منابع غذایی به کاهش فشار خون هم کمک می کنند. "مردم شهر اصفهان درباره مراسم شب یلدا عقیدهای دیگر دارند؛ مردم اصفهان قدیم، شب چله را به دو بخش چله کوچک و چله تقسیم بندی می کنند. مراسم هدیه دادن در شب یلدا صرفاً به اعضای خانواده منتهی نمی شود، شب چله یک فرصت استثنایی است تا کسب و کارها به ویژه شرکت ها و سازمان ها پیرامون تبلیغات و بازاریابی خود، سرمایهگذاری متفاوتی را خرید کادو شب یلدا انجام دهند. مراسم شب چله در کشورهایی نظیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان با شباهت های زیاد به مراسم ایران باستان برگزار می گردد. انتخاب رنگ میوه هایی که در این مراسم استفاده میشود نیز ریشه در ایران باستان به ویژه در دوره قبل از اسلام دارد. خرید کادو شب یلدا این منابع غذایی به کاهش فشار خون هم کمک می کنند. خرید کادو شب یلدا یلدا و مراسمی که در نخستین شب بلند زمستان و بلندترین شب سال برپا می کنند سابقه یی بسیار دراز =>خرید کادو شب یلدا داشته است. مسئله هدیه دادن در شب یلدا یکی از جذاب ترین قسمت های این سنت باستانی است." اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از خرید کادو شب یلدا دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

انسانها با توسل به برکتخیزی و پردانه بودن آنها، خودشان را نیز مانند آنها برکتآور میکنند و نیروی باروری را در خویش افزایش میدهند. این آیین به واسطه اسیران جنگی به تدریج در روم خرید کادو شب یلدا گسترش یافت. میوههای مختلفی در شب یلدا مصرف میشود که میوه اصلی، هندوانه میباشد. از سوی دیگر تازه عروس و داماد ها هم خرید شب چله برای یکدیگر می کنند و از این روست که بازار پوشاک و طلا فروشی ها و میوه و خشکبار در این شب ها داغ است. در آن، یک نفر با موهای بلند و سیاه رنگ در خانه همسایهها میرود و از آنها هدیههایی مثل: نمک، نان، نوشیدنی، پودینگ میوه، شیرینی، شکلات و غیره خرید کادو شب یلدا طلب خرید کادو شب یلدا میکند. بدین ترتیب خواهید توانست تجربه خوبی را در انتخاب و خرید کادو برای خانواده و عشقتان تجربه کنید و حس خوب دادن هدیه شب یلدا را با آنها خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا شریک شوید. آنها به سمت بلندیها میروند و در مراسمی آیینی چنین وانمود میکنند که خورشید را به سنگها بستهاند تا روزها بلندتر شوند. یهودیان مراسمی به نام حنوکا دارند و این شب در میان مسیحیان بهانه جشن کریسمس شده است. ریشه این کار به افسانه قدیمی کره باز میگردد که میگوید در آخرین روز پاییز روح یک شکارچی به خانه روستاییان میآید تا طعمه فصل سرمایش را بیابد. خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا كوچكي و بزرگي هندوانه نيز مربوط به نوع خاكي است كه اين محصول در آن كاشته ميشود و محصول آبي آن بسيار درشت تر از محصول ديمي آن ثمر ميدهد. این غذاها در فرهنگ شرق آسیا، نماد همبستگی و اتحاد خانواده هستند. همچنین این شرکت هدایای خاص تبلیغاتی نیز برای شب یلدا تدارک دیده است که میتوانید از شرکت پیشکش استعلام بگیرید. گرفتن فال حافظ و شاهنامه خوانی از رسومات دیگر و همچنین آیین شب یلدا و باورهای مردم باستان این شب است. حتی گفته می شود مسیحیان سرزمین هاي اروپایی نیز در قرن هاي گذشته، آخرین شب پاییز و تولد حضرت مسیح را با یکدیگر جشن می گرفتند. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید کادو شب یلدا.



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

مؤنث و مذکر دانستن شب یلدا به این باور دیرینه برمیگردد که از ابتدای خلقت تمام خلایق چه جاندار و چه بیجان همگی از دو جنس مذکر و مؤنث خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا ایجاد شدهاند. مراسم شب یلدا در استان کهگیلویه و بویر احمد به دورهمی تمام افراد خانواده در منزل بزرگترین فرد خانواده برگزار میشود. همچنین بر سر سفرۀ یلدا در این استان جذاب و تماشایی آشی محلی با نام دووا به همراه شیربرنج به چشم دیده میشود. میوههایی که بر سر سفرۀ یلدایی مازندرانیهای عزیز و دوستداشتنی قرار میگیرد شامل انار و هندوانه و ازگیل میشود. در استان مازندران نیز مراسم شب یلدا با دورهمی و شاهنامهخوانی و تفأل به حضرت حافظ سپری میشود. اما اگر ترجیح میدهید مراسم شب یلدا را خیلی متفاوت و منحصر به فرد با آنچه در شهر خودتان میگذرد به روز برسانید، میزبون پیشنهاد میکند شهر همدان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. در اردبیل و آذربایجان، هموطنان آذری، ماستی را که شبیه پنیر درست شده، می خورند و اعتقاد دارند خوردن ماست بریدهشده در شب یلدا، بدن را در مقابل سوز و سرمای زمستان مقاوم میکند. این تولد در سال ۵۱ پادشاهی اشکانیان که برابر با سال ۱۹۶ میلادی بوده است اتفاق میافتد. خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا در واقع تفاوت شب یلدا در استان پهناور و بهشتی مازندران با سایر استانهای کشور عزیزمان ایران زیبا حضور ازگیل است، میوهای که مخصوص و ویژۀ این استان سبز است و در سایر استانها رویش پیدا نمیکند. ما طالب یک فالیم، ترا قسم می دهم به شاخ نباتت، که نیت فلانی را روشن کن و بگو که چیست» و بعد فال می گیرد و دیوان را به فرد با سواد مجلس می دهد تا فال را بخواند. عشق در راه است اگر درها را نمی بندید ، خود را دست کم نگیرید. HREF="">خرید کادو شب یلدا بصورت دقیق تاریخ پیدایش این جشن را نمی توانیم مشخص کنیم. خرید کادو شب یلدا میتوانید از بین کارهایشان آن را که با سلیقه تان جور است انتخاب کنید؛ یا سفارش ویژه و خاصتان را بدهید برایتان اجرا کنند. مردم استان مازندران این شب را جشن میگیرند چون اعتقاد دارند سپیده که بدمد خورشید بر شب تاریک و سرد و طولانی زمستان پیروز خرید کادو شب یلدا شده است. مردم اصفهان بر این باور هستند که زمستان از دو چلۀ کوچک و بزرگ تشکیل یافته است. =>خرید کادو شب یلدا انسانهایی که عاشق عبادت هستند، این شب بلند بهترین فرصت برای راز و نیاز و مناجات با خداوند است. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید کادو شب یلدا.



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0