نوشته شده توسط : shiva soleymani

همانطور که هر رسمی در طول زمان و تاریخ دستخوش تغییر میشود رسومات شب یلدا نیز به مرور زمان تغییر پیدا کرده است. پوشش بیرونی یک انار نماد تولد یا طلوع آفتاب است و دانه های قرمز روشن آنها درخشش زندگی است. خرید کادو شب یلدا گویا که هخامنشیان پس از کوچ به سرزمین هیا سرد، سال را با تابستان آغاز می کرده اند و پس از کوچ به سرزمین های گرم، سال را با زمستان آغاز می کرده اند. اما صفحه گردشگری مان به شما میگوید که در مناطق مختلف ایران مراسم شب یلدا نه با شکوه تهرانی ها، کمی ساده تر، اما هنوز هم با همان شور سالیان قبل اجرا شده و به یک شب نشینی ساده خرید کادو شب یلدا خلاصه نمیشود. با مجله دلتا بمانید تا بدانیم، آداب و رسوم شب یلدا در شهر های مختلف ایران چگونه است؟ لازم به ذکر است هزینه ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای مشترکان دائمی در قبض میاندوره یا پایاندوره منظور خواهد شد و این هزینه برای مشترکین اعتباری نیز هنگام خرید بسته محاسبه میشود. در این مطلب در رابطه با هدیههای ارزشمندی که میتوان مناسبتهای گوناگون برای هم خرید خرید کادو شب یلدا صحبت کردیم. خرید کادو شب یلدا در ادامه از جزئیات هدیه همراه اول برای شب یلدا خرید کادو شب یلدا مطلع میشویم. اپراتور همراه اول به مناسب شب یلدا جوایز ویژهای را برای مشترکان خود در نظر گرفته است. همراه اول به مناسبت شب یلدا برای تمامی کاربران خود مکالمه نامحدود شبانه در نظر گرفته است تا مشترکان این اپراتور بدون هیچ دغدغهای به صورت نامحدود با عزیزان خود در سراسر کشور مکالمه خرید کادو شب یلدا کنند. همچنین همراه اول برای مشترکان خود طرح مکالمه نامحدود در نظر گرفته است که کاربران با خرید بسته شبهای روشن میتوانند از این هدیه بهرهمند شوند. جالب اینجاست که بعد از گذشت سالیان دراز، همچنان ارزش شب یلدا حفظ شده و جایگاه آن نزول پیدا خرید کادو شب یلدا نکرده است. از دیگر رسومات شب چله میتوانیم به روشن کردن آتش یا شمع و داستان گویی مثل حافظ و شاهنامه خواندن اشاره کنیم. به همین دلیل طولانیترین شب سال را به عنوان شب چله جشن میگرفتند و میگفتند که در این شب پس از جدال طولانی خورشید با اهریمن، خورشید و مهر پیروز میشود. خرید کادو شب یلدا این شب از غروب آفتاب از تاریخ ۳۰ آذر یعنی آخرین روز پاییز شروع شده و تا طلوع آفتاب ۱ دی ماه یعنی نخستین روز زمستان ادامه پیدا می کند. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

چله بزرگ تا دهم بهمن خرید کادو شب یلدا طول میکشد. آنها اعتقاد دارند که خانهتکانی در طول این دو چله موجب نفرین شدن از طرف خرید کادو شب یلدا چله میشود. معمولا دو خانواده عروس و داماد در این شب در کنار هم قرار می گیرند و خانواده عروس از خانواده داماد پذیرایی می کند. درباره سابقه ورود این واژه به فرهنگ ایران گفتهاند از مسیحیان اولیهای گرفته شده که در روم زندگی سختی داشتند و عدهای از آنان به ایران خرید کادو شب یلدا مهاجرت میکنند. هندوانه را از این جهت بر سر سفره میگذاشتند که به دلیل کرویبودنش، نمادی از خورشید است و همچنین انار نیز سمبلی از زایش به حساب میآید که با شکستن آن شادی را برای زندگی افراد به ارمغان خرید کادو شب یلدا میآورد. «بلندترین شب سال» همراه با دورهمیها و آداب و رسوم خاصی است که از دیرباز رواج داشته و امروز همچنان در میان زندگی رو به مدرن ایرانیان جایگاه خود را حفظ خرید کادو شب یلدا کرده است. مردم گیلان معتقدند، در شب چله از انواع خوراکیها مصرف میکنند و مثل مناطق مختلف آداب و رسوم ویژهای دارند. اعضای خانواده در این شب گردهم آمده و افراد مسن قصه تعریف می کنند و خوراکی های حاضر همچون هندوانه ، آجیل و انار و شیرینی و میوه های مختلف که جنبه نمادین دارند را پذیرایی می خرید کادو شب یلدا کنند. خرید کادو شب یلدا این جشن باستانی در زمان داریوش یکم به تقویم رسمی ایرانیان وارد خرید کادو شب یلدا شده است. این شب به ویژه بواسطه دورهم جمع شدن خانوادهها و اقوام برای ایرانیان جایگاه خاص و اجرب و قرب متقاوتی دارد. نامزد ها برای هم خنچه میفرستند، این خنچه برای داماد ها از انار و هندوانه و پارچه و آینه و برای عروس ها از پول، شیرینی، جوراب و … تشکیل شده است. شب چله در حقیقت همان شب یلدا ست؛ چون از فردای این شب است که در واقع چله بزرگ فصل زمستان و فصل سرما شروع میشود به این علت نیز به این زمان شب چله میگویند. برپایی شب یلدا در مناطق دیگر جهان نیز به سنتی دیرینه مبدل شده و رنگ وبوی آن را میتوان در سرزمینهای دیگر و با اشکال مختلف به چشم دید. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید کادو شب یلدا.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

"به این صورت که بزرگ جمع برای افراد دیگر فال حافظ می گیرد و اشعار عاشقانه حافظ را می خواند. هر چند تلاش کردیم تا به شما، پیشنهاداتی ساده برای هدیه دادن در شب یلدا بدهیم. خرید کادو شب یلدا سایت ما علاوه بر فال گرفتن برای شما، به نقد، بررسی و تفسیر شعر می پردازد. برای تزیین هدیه شب یلدا باید از رنگ های خیلی جذاب در در بسته بندی صنایع دستی استفاده نمود. بنابراین معمولا روز اول با جل بندی آغاز اتاق خواب دیدنی یک عروس بلوچ می خرید کادو شب یلدا شود. واژه چلّه برگرفنه از چهل، مخفّف (چهله) و نشان دهنده گذشت یک دور زمانی معیّن و نه الزاماً چهل روز است. «گِندونِن»؛ «گِند» در بلوچی به معنای دید و«نِن» نیز به معنای خرید کادو شب یلدا نشستن است. ناگفته نماند که چخماق و فتیله نیز قابلیت تعویض دارند. «بربند مال»؛ در مراسم بربندمال اقوام درجه یک طرفین حضور دارند. بزرگی خانواده پسر داشته اتاق خواب دیدنی یک عروس بلوچ باشد. بلوچ ها معمولا در بهار ازدواج می کنند؛ بهارگاه. از این پارچه صنایع دستی که جل خوانده می شود به عنوان پرده استفاده می خرید کادو شب یلدا شود. نیز زنان معمولا مهریه خود را می بخشند این طلاها را حتما رد و بدل می کنند. قرار دادن برگه هایی که حاوی فال حافظ و اشعاری از حافظ شیرازی می باشند، به منتقل کردن احساسات شما در شب یلدا کمک میکند."

دعوتی ها در این مرحله دیگر باید نهایی شده باشد.|آبادی ها و همین طور شهرهای دیگر می روند.|موضوع در مراسم گِندونِن مطرح می شود.
اگر به تازگی عروس دار شده باشید با نزدیک شدن به اولین عید یا شب یلدا تهیه عیدی و هدیه های شب یلدا و البته تزئین شب یلدا عروس خانم یکی از دغدغه های شما خواهد بود. خرید کادو شب یلدا ریسه گالری بهترین انتخاب شما برای هدیه دادن است، هدیه ولنتاین، هدیه نوروز، هدیه شب یلدا و یا هر مناسبت دیگری که برای آن قصد خرید هدیه را خرید کادو شب یلدا داشته خرید کادو شب یلدا باشید. چه هدیه ای را برای شب یلدا باید در نظر گرفت؟ اما فال حافظ چیست و از چه زمان این فال در میان ایرانیان مرسوم شده است؟ دعوتی ها در این مرحله دیگر باید نهایی شده باشد. آبادی ها و همین طور شهرهای دیگر می روند. موضوع در مراسم گِندونِن مطرح می شود. شما میتوانید از زیورآلات متناسب با شب یلدا استفاده کنید تا نمادی از عشق و محبت شما در این شب خرید کادو شب یلدا زیبا باشد. اگر کودک شما به موسیقی علاقه دارد، میتوانید از وسایل بازی مثل گیتار اسباببازی استفاده کنید، رفته رفته این ابزار بازی میتواند به ابزار واقعی تبدیل شود. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

خوراکی ها را پدر خانواده پخش می کند، سپس قصه گفتن و چیستان پرسیدن و شعر خواندن تا نیمه های شب ادامه دارد (۴۲). خرید کادو شب یلدا پس از خوردن شب چره، بزرگ خانواده برای همه قصه شب چله را خرید کادو شب یلدا می گوید. فال حافظ برای شب یلدا چه اثری دارد؟ ایرانیان طبق رسوم قدیمی خود در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین و یا شب یلدا با کتاب حافظ خرید کادو شب یلدا فال میگیرند. از آن جا که خرم روز، نخستین روز دی ماه، بلندترین شب سال را پشت سر دارد پیوند آن با خورشید معنایی ژرف می یابد. مردم این دیار بر این باورند که باید هفت گونه خوردنی سر سفره چله باشد: هندوانه، خربزه، انار، سیب، خرید کادو شب یلدا به، انگور. مردم قزوین شب چله را بسیار گرامی دارند و در این شب هندوانه خورند و بر این باورند که خوردن هندوانه مایه تندرستی است. خرید کادو شب یلدا چله و جشنهایی که در این شب برگزار میشود، یک سنت باستانی است. گیلانی ها خوردن هندوانه را در شب یلدا واجب می دانند زیرا بر این باورند که هر که شب چله هندوانه خورد در زمستان از سرما در امان باشد. پکیج هدیه شب یلدا علاوه بر المان های شب یلدا مثل فال حافظ و آجیل و میوه خشک، دارای بسته بندی جذاب به مناسبت شب یلدا نیز می باشد. در کنار آن هدایایی بسته به بضاعت مالی داماد در کنار این خرجی گذاشته میشود. خرید کادو شب یلدا بسته به نوع جنسیت این امکان در خرید انواع صنایع دستی فراهم است که با در نظر گرفتن سلایق متفاوت، بهترین کادو شب چله را خرید کادو شب یلدا خریداری کنید. باید بدانید همانطور که هندوانه یک میوه تابستانی است بنابر این علاوه بر رنگ سرخش یادآور حرارت و گرمای تابستان و همچنین نماد خورشید خرید _fcksavedurl=>خرید کادو شب یلدا می باشد. و همچنین میتوانید از ست کیف و کفش هایی که تم یلدا دارند استفاده کنید؛ حتما جذاب خواهند بود. در شهرها و روستاهای گیلان، شب چله را گرامی دارند و جشن گیرند. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا لطفا از صفحه ما بخواهید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

رنگ سفید لایه درونی پوست هندوانه سمبل صلح و خرید کادو شب یلدا آرامش است. خرید کادو شب یلدا پارچه ای روی میز پهن میشد که به آن سفره یلدا یا شب چله میگفتند و با انواع خشکبار، انار دانشده یا هندوانه تزئین میشود و این دو جزو مهمترین ملزومات یلدایی هستند. با وجود همه بالا و پایینهای زندگی و شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، مردم ایران زمین شب یلدا ۱۳۹۹ را نیز باشکوه هرچه تمام برگزار خواهند کرد؛ حتی اگر به صرف یک استکان چای و شیرینی خرید کادو شب یلدا خلاصه شود. اگر به تازگی عروس دار شده باشید با نزدیک شدن به اولین عید یا شب یلدا تهیه عیدی و هدیه های شب یلدا و البته تزئین شب یلدا عروس خانم یکی از دغدغه های شما خواهد بود. در مازندران در شب یلدا، رسم بر این است که در شب چله، از سوی داماد برای عروس یا نامزد، خرجی میفرستند. آجیل به عنوان سالمترین تنقلات شناخته شده و دارای فیبر بالاست که در درمان یبوست، چاقی، انواع سرطانها از جمله سرطان معده و روده بسیار مؤثر است. همه ی افراد در این شب دور هم جمع می شوند و با خواندن اشعار حافظ، گرفتن فال و خوردن خوراکی های مختلف، این شب را در کنار هم جشن می خرید کادو شب یلدا گیرند. تزئین سفره شب یلدا تا حدی شبیه سفره عقد عروس و سفره هفت خرید کادو شب یلدا سین است. چند تا از اینها رو با خودتون به خونه بیارید و توی تزئینات ازشون خرید کادو شب یلدا استفاده کنید. ۵- در پوست های گردو با پارافین شمع درست کنید و لا به لای آجیل قرار بدید. با جاباما همراه باشید تا هر چیزی که لازم است راجع به چله بدانید را مطالعه کنید؛ با جاباما همراه باشید. طبیعت: توی این فصل کافیه یک سر کوچک به پارک نزدیک خونتون بزنید تا کلی برگ پاییزی زرد، و میوه های درخت کاجی که روی زمین غلت میخورن رو پیدا خرید کادو شب یلدا کنید. خرید کادو شب یلدا ۳- آجیل های شکلاتی درست کنید شکلات رو به روش بن ماری ذوب کنید، آجیل رو مخلوط کنید و مخلوط رو در یک سینی بصورت دایره بریزید و در یخچال قرار بدید تا سرد بشه. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با خرید کادو شب یلدا وب سایت خود باشید.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

"ابوریحان بیرونی دانشمند قرن چهارم هجری شمسی در «آثار الباقیه» در مورد شب یلدا میگوید: «و نام این روز میلاد اکبر است و مقصود از آن، انقلاب شَتوی خرید کادو شب یلدا خرید کادو شب یلدا (زمستانی) است. این شب در نیم کره شمالی با انقلاب زمستانی مصادف است و به همین دلیل از آن زمان به بعد به تدریج طول روز بیش تر و طول شب کوتاه تر می = >خرید کادو شب یلدا شود. خرید کادو شب یلدا همچنین قرار است یک گروه موسیقی هم در برنامه حاضر خرید کادو شب یلدا شود. خرید کادو شب یلدا همچنین ابوریحان بیرونی در کتاب قانون مسعودی ذکر کرده است: «اولین روز از دیماه را خرم روز یا خُره روز مینامند. جالب این که ماه آغازین آن «کریست» نام داشته که شباهت زیادی با Christ که در انگلیسی به معنای مسیح است دارد. جالب اینجاست که بعد از گذشت سالیان دراز، همچنان ارزش شب یلدا حفظ شده و جایگاه آن نزول پیدا نکرده است. خانوادههایی که از سلیقه عروس خانم چندان مطمئن نیستند و از طرفی فرصت کافی برای خرید ندارند، هدیهای نقدی در نظر میگیرند که عروس با میل خودش خرید کند. در شب یلدا برنامه «شبهای هنر» به صورت ویژه روی آنتن شبکه چهار می رود. میثم درویشانپور و مجید افشاری هم در این ویژه برنامه استندآپ کمدی میکنند و بیژن لُرد از خوانندههای گیلانی در این برنامه اجرا خواهد داشت." بنابراین با خرید این دست از کادو ها برای این افراد برق شادمانی را در چشمان آن ها تماشا خواهید کرد. خرید کادو شب یلدا برنامه زنده «زوجی نو» نیز بعد از خبر ۱۹ تا پاسی از شب ویژه شب یلدا با اجرای باربد بابایی و مهمانان ویژه از شبکه سه پخش می شود. یلدای ۹۹ شبکه دو سیما با ویژه برنامه «ایرانیش» با اجرای مجید واشقانی و گیتی خامنه به گرامیداشت این آیین کهن ایرانی و جشن ولادت حضرت زینب (س) می پردازد. «قند پهلو» ویژه برنامه دیگری است که به تهیه کنندگی امیر قمیشی برای شب یلدا در نظر گرفته است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سیما، شبکههای سیما در بلندترین شب سال؛ نمایشی از دورهمی های خانوادگی، صله رحم، احترام به بزرگ ترها، آشتی ها، محبت ها و شادیها خواهند داشت. خرید کادو شب یلدا بنا بر شواهد انتخاب این تاریخ کنونی به عنوان میلاد مسیح در قرنهای بعدتر اتفاق افتاده؛ و طبق نقل ابوریحان بیرونی منظور از میلاد و یلدا به تولد خورشید است. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا لطفا از سایت ما دیدن کنید.



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

درست است که هر هدیه ای در شب یلدا برای او بگیرید در خاطر او خواهد ماند. درست است که از اینترنت رایگان شب یلدا خبری نیست ولی اپراتورهای موبایل و سرویسدهندههای اینترنت ثابت اصلا بیخیال مهمترین شب سال نشدهاند و دست به هر کاری میزنند تا مشتری جذب کنند. ولی اگر به دنبال یک طرح یلدایی جذاب به عنوان قاب اتاق هستید این قاب را از دست ندهید. اپراتورها با اینترنت رایگان مخالفت کردند ولی انواع آفرها و پیشنهادهای ویژه برای ایام شب یلدا در نظر خرید کادو شب یلدا گرفتند. در این روز همگان از جمله پادشاه لباس ساده می پوشیدند تا یکسان به نظر آیند و کسی حق دستور دادن به دیگری نداشت و کارها داوطلبانه انجام می گرفت نه تحت امر. این شب به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در یکم دی ماه (نخستین روز زمستان) اطلاق خرید کادو شب یلدا می گردد. خرید کادو شب یلدا خورروز در ایران باستان روز برابری انسان ها بود. جشن یلدا در ایران امروز نیز با گرد هم آمدن و شب نشینی اعضای خانواده و اقوام در کنار یکدیگر برگزار می خرید کادو شب یلدا شود. هواری ماهی و قلیه ماهی هم از دیگر غذاهایی است که در این شب پخته شده و در میان اهالی خانواده و اقوام، میل میشود. اگر هدیه ای که می خواهید استفاده کنید بسیار برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم ادامه ی مطلب را از دست



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

این ایزد در سنت زرتشتی و مهرپرستی مقدس و مهم محسوب میشده. یکی از آیینهاي ویژه این شب که در قدیم بین مردم این استان رواج داشته سنت "شلی ملی" است خرید کادو شب یلدا . در بخش قبل گفتیم که امروزه طلا هدیهای گران است. با این حال در هر گوشهاي رسمی برگزار میشود که جشن آنها را از دیگران متمایز میکند. خرید کادو شب یلدا همه ایرانیها سیامین شب آذر ماه هر سال را با نام شب تولد خورشید جشن میگیرند. بردن هدیه شب یلدا برای عروس یا همان کادوی شب چله یکی از رسوم قدیمی ایرانیها است که تقریباً در همه اقوام به شکلهای مختلف انجام میشود. خرید کادو شب یلدا براي همین بود که ایرانیها در آن تا تولد خورشید دور آتش جمع میشدند و سفره پهن میکردند. میگویند در شب یلدا در استان چهارمحال و بختیاري که بیشتر بختیاريهاي ایران آنجا سکونت دارند، چند خانواده دور هم جمع میشوند و کسانی که شاهنامه را از حفظ هستند براي دیگران میخوانند. خرید کادو شب یلدا بختیاريها: اگر شب یلدا را در میان قوم بختیاري بگذرانید به جاي حافظ همیشگی سفره یلدا شاهنامه فردوسی را میبینید و به جاي فال حافظ بساط شاهنامهخوانی برپاست. شب یلدا در قوم بختیاري به عنوان شب چله خوانده میشود. می توانید با این قالب انار یک ژله بسیار شیک و راحت برای دسر یلدا خرید کادو شب یلدا درست کنید. تازه داماد برای نامزدش هدیه میگیرد و طبق عرف شب یلدا، خانوادهی داماد در ظرفهای شیک و فانتری انواعی از میوه و آجیل تزیین میکنند. خرید کادو شب یلدا بختیاريها در این شب کدو تنبلهاي بزرگی که نماد خورشید را براي آنها دارد، آبپز میکنند و آنرا به صورت ریز ریز شده در آش کشک خرید کادو شب یلدا میخورند. در شب یلدا نان را تقسیم میکنند و هر کس که در قطعه نان او لپک جاي دارد، به بخت و اقبال معروف شده و او را شانسخانه میدانند. ایلامیها: مردم ایلام معمولا هندوانه را از یک ماه پیش خریداري کرده و در خانه براي شب یلدا نگهداري میکنند. در این شب عدهاي از کودکان به بالاي پشتبام خانههاي شهروندان مختلف میرفتند و با آویزان کردن سبدي از طریق طناب به درون خانه همسایه و تکرار بیتهاي موزون خواستار شریک شدن آنان در تنقلات میشدند. در این شب افراد با جمع شدن در خانه بزرگ فامیل، خواندن شعر و داستان، خوردن شیرینی، آجیل و انواع تنقلات، بلندترین شب سال تا پاسی از شب خرید کادو شب یلدا بیدار میمانند. امسال شاید اولین سال در تاریخچه شب یلدا باشد که نمیتوانیم برخلاف دیگر سالها بلندترین شب سال را در کنار عزیزانمان باشیم. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

به باور ایرانیان باستان، در این شب، مهر یا همان خورشید خرید کادو شب یلدا زاییده خرید کادو شب یلدا میشود. خرید کادو شب یلدا ایرانیان باستان، روز پس از شب یلدا را هم جشن میگرفتند و به آن «جشن خورروز» میگفتند. خرید کادو شب یلدا فارسیزبانان کشورهای تاجیکستان و افغانستان در قرنهای پیش هم شب یلدا را جشن میگرفتند و این شب میان مردمانی که با زبان پارسی سخن میگفتند نیز عزیز و حتی مقدس بوده است. معمولا از میوه های رایج این شب انار و هندوانه هستند که هردو پیش قدم سرمای زمستان می باشد. دفتر نقاشی باعث ارتقا مهارت های هنری، افزایش خلاقیت و نمایش احساسات مختلف می شود و از بهترین و به یاد ماندنی ترین هدایای موجود شب یلدا برای دانش آموزان دختر و پسر به شمارمی رود. خرید کادو شب یلدا یلدا به معنای تولد است و ایرانیان باستان معتقد بودند پس از شب یلدا، خورشید دوباره متولد میشود و با تابش بیشتری بر = خرید کادو شب یلدا زمین میتابد. خوشبختانه، توقع و امید انسان تا هنوز برآورده شدهاست، زیرا بعد از هر شب یلدا، خورشید طلوع کردهاست. سالهاست شبچله یا همان شب یلدا، بهانهای میشود تا خانوادههای ایرانی دور همدیگر جمع شوند و طولانیترین شب سال را جشن بگیرند. در شب یلدا که به تاریخ آخرین شب از فصل پاییز (یعنی 30 آذرماه) می باشد اعضای خانواده شاهد طولانی ترین شب سال خواهند بود. حتی گفته میشود مسیحیان سرزمینهای اروپایی نیز در قرنهای گذشته، آخرین شب پاییز و تولد حضرت مسیح را با یکدیگر جشن میگرفتند. به منظور تولد خورشیدی که دارای ریشه سریانی است. میوه انار به دلیل اینکه دانههای فراوان و همینطور رنگ قرمزی که دارد، دارای نماد خورشید و خرید کادو شب یلدا شادی است. مردم کشور باستانی مصر هم حدود ۳۵۰۰ تا ۴۰۰۰ سال قبل، بخوبی میدانستند که در این شب، مدت زمان تاریکی بیشتر از شبهای قبل است و به بهانه این شب طولانی، تا روزهای متوالی به شادی و سرور میپرداختند. خرید کادو شب یلدا علاوه بر ایرانیان سراسر کشور که شب یلدا را مظهری از شادی میدانستند، مردمان اقوام دیگر نیز در آخرین شب پاییز، دور هم جمع میشدند و زیبایی این شب بلند را پاس میداشتند. ایرانیان باستان نیز با وجود آنکه از امکانات پیشرفته علم نجوم بیبهره بودند، اما بخوبی میدانستند آخرین شب فصل پاییز، اندکی از سایر شبها طولانی تر است. بین غیر فارسیزبانان نیز تاریخچه و ردپای جشن آخرین شب پاییز دیده میشود. در این بین استفاده از موزیک های بسیار زیبا و شنیدنی باعث میشود شب شما به کلی تغییر کرده و حال و هوای بسیار خوبی را برای پاسی از شب به همراه داشته باشید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خرید کادو شب یلدا بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نوشته شده توسط : shiva soleymani

به طور کلی نوع زندگی افراد امروزه دستخوش تغییراتی شده و شکل زندگی آنها به صورت گذشته نیست چرا که وقتی معماری دگرگون میشود تمامی بنیانهای زندگی نیز تغییر میکند. خرید کادو شب یلدا سال نو آنها که در یازدهم دیماه شروع میشود؛ نزدیک به شب یلدا خرید کادو شب یلدا ست. بنابراین اگر شما هم میل به شنیدن این حکایتها و افسانهها دارید میتوانید با اجاره سوئیت در اراک اقامت داشته باشید و این مراسم تماشایی را از نزدیک ببینید. پ.ن دوم: اگر مشتاق هستید در شب یلدا مراسم ویژۀ اهالی استان قزوین را از نزدیک شاهد باشید میتواند با اجاره سوئیت در قزوین اقامت داشته باشید و در این مراسم باشکوه با اهالی شهر قزوین سهیم خرید کادو شب یلدا شوید. همچنین در استان مرکزی نیز افراد مسنتر در دورهمی یلدایی به بیان قصهها و افسانههای کهن همراه با چاشنیی از خاطرات دوران جوانی خود میپردازند. مراسم شب یلدا در استان مرکزی نیز همراه با دورهمی و انواع و اقسام میوههای سرخ و تنقلات خوشمزه سپری میشود. همچنین تنقلاتی از قبیل نخود کشمش و تخمه و خرما نیز پای ثابت سفرههای یلدا در استان مرکزی به شمار میروند. میوههای مخصوص شب یلدا در استان مرکزی عبارتند از: انگور و هندوانه. اهالی استان قزوین این رسم نیکو را با نام شب چره میشناسند و برای این رسم باشکوه احترام ویژهای خرید کادو شب یلدا قائل هستند. اهالی قزوین این دید و بازدید یلدایی را با شگون میدانند و تحت هر شرایطی این مراسم دلانگیز را برگزار میکنند. بدون شک شنیدن این داستانها و خاطرهها بسیار دلانگیز و جذاب خواهد خرید کادو شب یلدا بود. در شب یلدا که به تاریخ آخرین شب از فصل پاییز (یعنی 30 آذرماه) می باشد اعضای خانواده شاهد طولانی ترین شب سال خرید کادو شب یلدا خواهند بود. در واقع در این شب به نوعی می توان گفت می توان خانواده ها را برای مدتی طولانی به دور هم جمع کرد و شاهد لذت بردن هر عضو از این جمع بود. در این شب خانواده به دور همدیگر جمع می شوند و خنده رو با خوردن میوه های متنوع شب را تا صب خرید کادو شب یلدا سپری میکنند. خرید کادو شب یلدا پس در ادامه با ما همراه باشید. پاییز دلش میخواهد بماند و نمایش رنگارنگش را ادامه دهد. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از خرید کادو شب یلدا ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0